Postupne sa v tomto seriáli pozrieme na jednotlivé z nich. Začneme jedným z najznámejších tovarových porovnávačov – Zboží.cz. Nižšie na porovnaní vidíte, ktoré elementy sa v detaily produktov vôbec nezobrazujú. Pri naplňovaní týchto elementov tak môžete premýšľať o tom, ako sa kde budú vynímať – náplň by samozrejme mala byť v súlade so špecifikáciou XML feedu.
Zároveň sa oplatí nezabúdať ani na elementy v pozadí – niektoré slúžia k vyhľadávaniu a pokiaľ budú obsahovať kľúčové slová, privedú vám návšetevníkov. Podobne element MANUFACTURER nie je na Zboží.cz priamo vidieť, ale je prítomný v elemente PRODUCT a zobrazí sa v nadpise, kde môže hrať dôležitú úlohu.
Náš tip: Používate elementy EXTRA_MESSAGE nebo IMG_URL.
Pomocou tiahla môžete pozorovať, na ktorom mieste na stránke sa zobrazujú jednotlivé elementy.
<