Októbrové zmeny v kategóriách na Heureke

Viete, že v októbri Heureka aktivovala nové sekcie? A že tiež priniesla niekoľko podstatných zmien týkajúcich sa uvádzania produktových kódov, množstva tovaru a cien v doterajších sekciách? Poďme si povedať, čo nové sa udialo a ako pomocou Mergada na zmeny účinne zareagovať.

Viete, že v októbri Heureka aktivovala nové sekcie? A že tiež priniesla niekoľko podstatných zmien týkajúcich sa uvádzania produktových kódov, množstva tovaru a cien v doterajších sekciách? Poďme si povedať, čo nové sa udialo a ako pomocou Mergada na zmeny účinne zareagovať.

Sprísnenie v zadávaní množstva a ceny

Heureka pokračuje v úpravách sekcií Dom a záhrada. Najmä v sekcii s náradím do dielne sa nové úpravy riadia presnejšími pravidlami, kde je od teraz v názvoch produktov nutné uvádzať produktový kód. Aby ste eliminovali vyradenie vašich produktov, postrážte si, že vaše ponuky v tagu PRODUCTNAME obsahujú informácie: výrobca – produktová rada – produktový kód – farba/​veľkosť.

Aj v sekcii Stavebniny došlo k dôležitej zmene. V názve je teraz potrebné uvádzať, za akú jednotku je uvedená cena. Toto pravidlo sa týka najmä stavebnín, ktoré sa kupujú na balenie, palety atď., ale do porovnania sa posiela cena za m, či m2. Táto informácia musí byť v názve jasne uvedená, aby užívateľ nebol klamaný.

To isté platí aj pri ďalších produktoch, pri ktorých je možné predávať jeden kus a viac kusov. V tagu PRODUCTNAME musí byť uvedené, koľko kusov produkt skutočne obsahuje, ale cena sa zobrazuje vždy za kus.

Mergado Tip:

Potrebujete v Mergade do elementu PRODUCTNAME doplniť informácie podľa požiadaviek Heureky? Stačí si vytvoriť pravidlo pre prepísanie elementu PRODUCTNAME, napr. týmto spôsobom:

%MANUFACTURER% %PRODUCTNAME% %PRODUCTNO% %PARAM|Farba% %PARAM|Veľkosť%

Tým dôjde k prepísaniu pôvodného názvu uloženého v PRODUCTNAME na nový, zložený z kombinácie: výrobca + pôvodný názov + produktové číslo + farba + veľkosť. Ešte ste to neskúšali? Neľakajte sa, ako postupovať, vám ukáže naše video.

Zákazkový tovar Heureka vyradí

Heureka tiež odporúča vyvarovať sa zasielaniu „zákazkového“ tovaru. A to z toho dôvodu, že produkty by mali byť v XML rozdelené na samostatné SHOPITEM v takom počte, koľko variant daného produktu ponúkate. Ak ponúkate produkty, ktoré nie sú konečným produktom a v objednávkovom formulári je nutné špecifikovať ich variant, budú z produktového katalógu vyradené. Heureka nezaradí žiadne produkty do danej kategórie až do nápravy.

Nové sekcie

Ak sa chcete pozrieť, či niektoré vaše produkty spadajú do novo aktivovaných sekcií Heureky, navštívte tento odkaz. A na tejto stránke nájdete odporúčané názvy pre jednotlivé sekcie na Heureke.

Potrebujete s elementmi, či parametrami v Mergade poradiť? Píšte, volajte, či diskutujte u nás na fóre.
 

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.