V predchádzajúcej časti sme si povedali o nových možnostiach diagnostiky Bidding Fox. Tieto novinky súvisia aj so sekciou Produkty, ktorá bola nedávno obohatená o niekoľko šikovných vylepšení, ktorých výhody si popíšeme v dnešnom článku.
Filtre
Na stránke Filtorvanie/Vyhľadávanie sa už nemusíte zaťažovať tým, koľko e‑shopov sa filtruje podľa biddingu a koľko podľa ceny. Po poslednej aktualizácii je teraz možné filtrovať podľa celkového počtu e‑shopov, resp. podľa ich unikátneho množstva.
Výpis produktov
Rozšírili sme informácie o produktoch. Vďaka tomu si ich môžete zobraziť na základe jednotlivých zdrojov alebo aj všetky naraz.
Informácie sú zobrazované:
- z dát Bidding Foxu
- zo stavu na Heureke
- zo štatistík Heureky
- z Google Analytics
Detail produktu
Prvá zmena viditeľná z hora je pri prehľade „stav produktov/ponuky“. Tieto informácie boli rozčlenené do blokov, vďaka tomu sa odstránil veľký zhluk informácií. Ďalšie informácie sú zároveň ľahšie dostupné.
Bloky informácií o produkte sú rozdelené rovnako ako na stránke Produkty na:
- dáta z Bidding Foxu
- stav na Heureke
- štatistiky Google Analytics, Heureka
- všetko
Do detailu produktu bol pod prehľad pridaný nový blok s Diagnostikou, kde sú prehľadne vidieť Problémy, Varovania a Odporúčania pre konkrétny produkt. Jedná sa teda o rovnaké atribúty, ktoré sa nachádzajú na stránke Diagnostika, ale tu sú určené priamo pre produkt. Vďaka tomu rýchlo zistíte, z akého dôvodu BF produkt nebidduje a zároveň získate odporúčanie, ako na biddingu produktu pracovať ďalej.
Nový blog s diagnostikou priamo v detaile Produktu
Vlastný počet produktov na stránke Produkty
Mnoho z vás žiadalo, aby vývojári BF kvôli rýchlejšej kontrole zvážili, koľko produktov má byť zobrazených na stránke. Odteraz si môžete zvoliť, koľko produktov chcete na stránku vypísať. Stačí špecifikovať a chvíľu počkať. Počet vypísaných produktov sa rovno zmení.