Vyhľadávače tovaru často upravujú svoj vzhľad, či rôzne služby, aby čo najviac spríjemnili svoje používanie e‑shopom, ktoré tu inzerujú a ľuďom, ktorí tu hľadajú tovar. Dnes si predstavíme dve zmeny, s jednou prichádza Zboží.cz a s druhou Hledejceny.cz. Oba vyhľadávače pôsobia na nám blízkom, českom trhu.
Zmeny na Zboží.cz
Zboží.cz prichádza so zásadnou zmenou a to, že od 1. marca mení minimálnu cenu za preklik. Vznikne tak nový cenník. Na konci februára uvidíte v administračnom systéme informácie o automatickej zmene. E‑shopy by mali skontrolovať nastavenia, napríklad pri aukčných cenách za preklik a finančný limit, aby nedošlo k predčasnému pozastaveniu kampane pre nedostatok kreditu.
Cena za preklik bude po novom nastavená podľa výšky čiastky, za ktorú e‑shop konkrétny produkt ponúka. Z pôvodnej jednej koruny sa cena za preklik bude v závislosti na predanej cene produktu pohybovať v od 0,50 Kč do 2 Kč. Zboží.cz bude automaticky účtovať minimálnu cenu za preklik podľa výšky predajnej ceny ponuky a to na základe škály, do ktorej predajná cena spadá.