Predchádzanie meškaniu, zmeny v predĺžení úložnej doby zásielok, rozšírenie otváracej doby dep a zákazníckeho servisu a ďalšie decembrové zmeny. Tým všetkým vám Zásielkovňa.sk ukazuje, že s ňou v závere sezóny môžete určite počítať.
Vyhnite sa meškaniu
Aj keď Zásielkovňa urobí všetko pre to, aby si vaši zákazníci stihli svoje zásielky vyzdvihnúť včas, odporúča podať balíky na podacích miestach najneskôr v pondelok 18. decembra. Pokiaľ k podaniu balíka využijete centrálne depo, či zvoz, odporúčaný termín sa vám predĺži na 19. decembra. V prípade večerného doručenia je možné podávať zásielky až do štvrtka 21. decembra 2017.
Sedemdennú úložnú dobu dočasne nebude možné predĺžiť
Z dôvodu zaistenia pravidelného toku zásielok nie je možné od 24. novembra do 24. decembra predĺžiť štandardnú sedemdennú úložnú dobu.
Aktualizujte si zoznam výdajných miest
Nechcete prísť o potenciálnych zákazníkov, ktorí svoje obľúbené miesto vo vašom e‑shope nenašli? Nezabudnite si aktualizovať zoznam výdajných miest. Prostredníctvom JS/XML API prebieha aktualizácia automaticky, vrátane mimoriadnej otváracej doby medzi sviatkami.
Rozšírenie prevádzkovej doby zákazníckeho servisu
Okrem aktuálnej pracovnej doby vám bude zákaznícky servis Zásielkovne k dispozícii tiež soboty 9. a 16. decembra medzi 10:00 a 14:00. Jednotlivé depá budú pre príjem zásielok otvorené aj v nedeľu 10. a 17. decembra od 17.00 do 20:00. Zásielky, ktoré pripravíte cez víkend tak môžu byť na výdajných miestach už v pondelok.
Deň voľna
V piatok 29. decembra si Zásielkovňa vyberá deň voľna, ktorý plánuje využiť pre údržbu systému. Z tohto dôvodu nebudú fungovať rozvozy a zvozy zásielok, zákaznícky servis, ani fakturácie a posielanie dobierok. V ostatné dni bude všetko prebiehať za nezmenených podmienok.
Mergado Tip
V Mergade si veľmi jednoduchým spôsobom nastavíte Zásielkovňu ako spôsob dopravy. Stačí vytvoriť nové pravidlo Nastaviť cenu dopravy, ako dopravcu vybrať Zásielkovňu a toto pravidlo aplikovať na zvolený výber produktov.