Cítíte, že by si vaša inzercia zaslúžila čerstvé nápady? Nechajte sa inšpirovať a využite aplikácie k Mergade. V marci k nim ponúkame webináre — online semináre, ktoré vám pomôžu s ich nastavením!

V následúcich 14 dňoch vám prostredníctvom webinárov predstavíme tri témy — bidding, image marketing a nastavenie cenovej politiky. Pri každej z tém začneme krátkym úvodom a potom sa vhrhneme do praxe — na nastavovanie a správu inzercie pomocou aplikácií k Mergadu. 

Automatický bidding na porovnávačoch cien 

štvrtok 16.3. od 13 hodiny

Bidding na porovnávačoch cien je dobrou príležitosťou ako zvýšiť vaše tržby a zviditeľniť svoju ponuku. Manuálne nastavovanie biddingu ale stojí kopec času, ktorý môžete vďaka biddovaciemu automatu ušetriť. Webinár sa bude zaoberať jednotlivými biddovacími stratégiami a nastavením biddingu v automate Bidding Fox.

Zapojiť do webinára sa môžete -> tu.

Image marketing v produktových reklamách

utorok 21.3. od 10 hodiny

Obrázky vydajú za tisíc slov — známa pravda, ktorá platí aj v e‑commerce. Obzvlášť facebooková reklama potrebuje kvalitné obrázky, ideálne ešte doplnené o výzvu k akcií. Webinár vás prevedie procesom hromadnej úpravy obrázkov v aplikácií Feed Image Editor a ukáže rôzne možnosti práce s obrázkom tak, aby vo výsledku zaujal čo najviac zákazníkov.

Zapojiť sa do webinára cez Hangouts môžete tu, sledovať na Youtube tu.

Cenová politika v porovnávačoch cien

štvrtok 23.3. od 14 hodiny

Ako nastaviť cenovú politiku tak, aby bola pre zákazníkov atraktivna a pritom ste na nej neprerobili? A čo konkurencia, ako tá ovplyvní vašu cenu? Niektoré veci za vás môžu odsledovať automaty. Napríklad Pricing Rank vám umožní nastaviť cenu podľa požadovanej pozície vo vyhľadávaní alebo vás upozorní na položky, pri ktorých je priestor pre zľavnenie alebo zdraženie. Nechajte si poradiť! Tvorbou cenovej politiky vrátane užitočných nástrojov vás prevedieme v tomto webinári!

Zapojiť do webináre sa môžete cez Hangouts tu, sledovať na Youtube tu.

Renáta Hrúziková

Slovenská kamarátka pána Mergada pomáhala zákazníkom na Slovensku pochopiť jeho správanie a porozumieť jeho reči.