Občas sa na technickú podporu Mergada obracajú klienti s prosbou o vypnutie e‑shopu, inokedy so zúfalým prianím obnoviť zmazaný e‑shop. Aký je medzi týmito operáciami rozdiel a čo sa v oboch prípadoch stane?

Akokoľvek by sa mohlo zdať, že ide o totožné operácie, jedná sa o dva rôzne úkony s rôznymi dôsledkami. Poďme sa teda pozrieť na konkrétne situácie: 

  • Momentálne nechcem e‑shop v Mergade využívať (nemôžem si dovoliť ho platiť, utlmujú jeho činnosť, predávam sezónny tovar,…), ale je pravdepodobné, že sa k nemu v budúcnosti budem chcieť vrátiť.

Potom je lepšou voľbou e‑shop iba vypnúť. S takým požiadavkom sa obráťte na technickú podporu Mergadanapíšte e‑mail o aký e‑shop sa jedná. Neskôr bude možné všetky exporty z vášho e‑shopu obnoviť, vrátane pravidiel a elementov, ktoré u nich boli nastavené.

  • Spravujete e ‑shop pre klienta a ten prechádza k inej agentúre. Nie je isté, či aj tam budú Mergado využívať. 

V takom prípade sa oplatí podniknúť dva kroky – jedným je previesť práva vlastníka na klienta (pokiaľ to tak nebolo) a následne požiadať o vypnutie e‑shopu. Klient s novou agentúrou potom môžu v budúcnosti nastavenie obnoviť.  

  • Ruším e‑shop

V  tejto situácii je vhodné e‑shop zmazať a to na karte Nastavenie   Vo všetkých prípadoch vám zostane bezplatný užívateľský účet, pokiaľ teda budete chcieť s Mergadom v budúcnosti pracovať, môžete ho bez problémov využiť. Pri užívateľských účtoch rozlišujeme v Mergade niekoľko oprávnení. Viete, ktoré to sú?

Kateřina Šmajzrová

Katka sa postarala o české texty pre pána Mergada, aby boli zrozumiteľné a zábavné. Taktiež pripravila videá a webináre pre tých, ktorí si viac potrpia na obrázky ako na texty.