Ak používate našu aplikáciu Bidding Fox, určite si všímate, ako naši vývojári súvisle pracujú na jej vylepšeniach. V poslednej dobe sa v BF nazbieralo veľa noviniek. Preto si teraz poďme povedať, ako vám tieto zmeny pomôžu. A pretože toho nie je málo, budeme každej zmene venovať vlastný mini článok. Začneme vylepšenou diagnostikou.
Nová diagnostika
Po otvorení aplikácie teraz rovno vidíte stav inzercie. Vďaka tomu môžete skontrolovať, či je všetko v norme a ako si s biddingom stojíte.
Ale pokiaľ chcete byť lepší, nemalo by vám to stačiť. Mali by ste chcieť poznať všetky možnosti, ako zariadiť, aby vaša inzercia bola v tej najlepšej kondícii. Presne pre to existuje stránka Diagnostika. Je tu vlastne od začiatku aplikácie, ale teraz dostala rozsiahle vylepšenia.
Konkrétne produkty si vždy môžete buď zobraziť priamo v aplikácii, alebo ich vyexportovať do CSV a ďalej s nimi pracovať.
Na stránke Diagnostika tak nájdete:
Problémy – prehľad problémov, ktoré priamo bránia v inzercii produktov
Varovanie – teraz sú zobrazované informácie vzťahujúce sa k tomu, čo už máte v BF nastavené:
- Produkt nespĺňa cieľ – nie je teda na požadovanej pozícii, vďaka tomu, že je všetko rozdelené podľa cieľov, si môžete produkty rýchlo zobraziť alebo vyexportovať do CSV
- Produkt dosiahol max. CPC – s rozlíšením, či je, alebo nie je v biddingu, čo vám pomôže pri analýze napr. toho, prečo produkt v biddingu nie je (a vy si nie ste istý, ktorá podmienka za to môže)
- Produkt presiahol max. PNO – merané vždy za posledných 30 dní
Aj keď Varovanie nebráni biddingu, je na mieste mať o ňom prehľad.
Odporúčanie – čo skontrolovať a čím by sa dala inzercia vylepšiť:
- Pozícia, na ktorej máte najviac preklikov a na ktorej najviac objednávok – tu sa dajú stratégie upravovať podľa toho, či preferujete viac preklikov, objednávok alebo či chcete napr. ušetriť
- Produkty, ktoré sú drahšie než 5 najlacnejších ponúk – toto môže byť jedna z informácií, ktorá vám pomôže odhaliť, prečo sa vašej inzercii nedarí podľa vašich očakávaní
- To, kde by ste si zmenou jedného dňa v dostupnosti mohli výrazne pomôcť – tzv. Zlomová dostupnosť (skladom, či do 3 dní, 3 dni, či týždeň, atď.)