Nabava
Čo je Nabava
Vznikla v Chorvátsku v roku 2001. Pôvodne sa jednalo o e‑shop s počítačovými komponentmi, ktorý sa s narastajúcou ponukou premenil v “Servis pre porovnávanie cien”. Tento najstarší chorvátsky porovnávací portál spustil v roku 2016 mobilnú aplikáciu a zároveň expandoval do Slovinska (Pametno.si) a Srbska (Pametno.rs).
Mesačná návštevnosť Nabavy je 500 tisíc unikátnych návštevníkov, ktorí za mesiac vykonajú 2,6 milióna zhliadnutí stránok. Podľa údajov Similar Webu sa jedná o 98. najnavštevovanejšiu stránku v Chorvátsku. V kategórii Price Comparison in Croatia je na treťom mieste za e‑shopom Pevex.hr a konkurenčným porovnávačom Jeftinije.hr.
- Ak vás zaujímajú formáty inzercie na Nabave , prečítajte si tento článok.
- Na našom blogu nájdete aj prehľadného e‑commerce sprievodca po Balkáne a Chorvátsku.
Ako vám s inzerciou na Nabave pomôže Mergado?
Mergado je feed marketingový nástroj, pomocou ktorého dokážete hromadne a automatizovane nastavovať inzerciu pre rad veľkých tovarových porovnávačov, vrátane Nabava.net.
Mergado ponúka kompletnú podporu Nabava formátu
- Pre doménu ponúkame Audit feedu a našepkávame automaticky strom kategórií.
- Používate či pre inzerciu na Nabave chcete používať niektoré e‑shopové platformy? Prepojte ich pohodlne s Mergadom pomocou bezplatného modulu Mergado Pack.
- Obrázky, ktoré sú na Nabave kľúčové, hromadne upravíte v aplikácii Feed Image Editor..
Ako inzerovať na Nabava.net?
-
Každý obchodník.
-
Všechny informace ohledně specifikace feedu pro Nabavu najdete tu.
-
Zdrojom dát sú tradičné importy XML, CSV, TXT, XLS a XLXS.
-
Súbory by mali byť uložené na URL adrese.