Srovname.cz
Čo je Srovname.cz
Obchodný poradca a porovnávač cien Srovname.cz ponúka užívateľom možnosť porovnania cien rýchlo a jednoducho. Pre predajcov funguje ako platforma, ktorá sa pomocou automatizácie a šikovných algoritmov postará o čo najefektívnejšie rozloženie investície každého e‑shopu.
Každý deň porovná ceny okolo 2 miliónov výrobkov a sleduje viac ako 3 tisíc e‑shopov. Na trhu pôsobí od roku 2006 a stabilne sa drží v trojici najpoužívanejších porovnávačov v Českej republike.
Zakladá si na individuálnom prístupe ku klientom. Preto okrem klasického pomocníka na webe v rámci prémiovej starostlivosti o zákazníka ponúka služby osobných marketingových špecialistov, ktorí klientom pomáhajú dotiahnuť a vyladiť celý proces.
Ako vám s inzerciou na Srovname.cz pomôže Mergado?
Mergado je feed marketingový nástroj, pomocou ktorého dokážete hromadne a automatizovane nastavovať inzerciu pre množstvo veľkých porovnávačov, vrátane Srovname.cz.
- Mergado už niekoľko rokov ponúka kompetentnú podporu Srovname.cz.
- Pre Srovname.cz ponúkame Audit feedu a našepkávame automaticky strom kategórií.
- Používate či pre inzerciu na Srovname.cz chcete používať niektoré e‑shopové platformy? Prepojte ich pohodlne s Mergadom pomocou Mergado Packu.
- Obrázky, ktoré sú na porovnávačoch kľúčové, hromadne upravíte v appke Feed Image Editor.
- Zautomatizujte cenotvorbu na e‑shope a zbavte sa nutnosti ručného preceňovania tovaru s aplikáciou Pricing Fox.
Ako inzerovať na Srovname.cz
-
Akýkoľvek obchodník, ktorého e‑shop ponúka vhodný tovar. Môže využiť platenú aj neplatenú verziu inzercie. Na Srovname.cz platíte za preklik z porovnávača na váš e‑shop. Cena za preklik sa líši podľa toho, v akej kategórii predávate a podľa zariadenia, z ktorého sa zákazníci na váš e‑shop prekliknú.
-
Zdrojom dát sú tradičné importy XML.
-
Súbory musia byť uložené na URL adrese.
-
Srovname.cz v XML feede priamo nevyžaduje uvádzať informácie o zložení výrobku vrátane parametrov farba, materiál či uvedenie značky, ale použitie týchto informácií odporúča. Ďalej odporúča uvádzať parametre ako štýl, strih, vzor, druh atď. Čím detailnejší popis produktu dodáte, tým väčšia je šanca na jeho nájdenie a zvyšuje sa tým pravdepodobnosť nákupu z vášho e‑shopu.