Začnite ziskovo s cenotvorbou a prvými pricingovými stratégiami
Už ste pre e‑shop upravili feedy, vyriešili obrazovú reklamu a nastavili bidding? Ak chcete, aby vaša inzercia zarábala čo najviac, zamerajte sa na pricing. Pre váš biznis to bude zásadná konkurenčná výhoda. Na tomto webinári vás naučíme, ako preceňovať produkty tak, nech sami dokážete nastaviť pre vás čo najvhodnejšie pricingové stratégie a dosiahnuť nimi stanovené ciele. Overíte si tiež, či ste ako e‑shop procesne pripravení, máte dostatok dát na jej určenie alebo ako s cenami sortimentu môžete hýbať.
Kategórie
Dátum
Dĺžka
Cena
Školenie
Termíny školenia
Školiteľ
Vladimír Trevisan
Vladimír Trevisan má viac ako 10 rokov skúseností s dátami v e‑commerce. Medzi jeho odborné certifikácie patrí špecialista Mergado a certifikovaný partner Pricing Fox. Pracuje s technológiami ako Google Tag Manager, Google Analytics, Shoptet, E‑shop Rychle a ďalšími.