Termíny školení:
- 15. septembra, školenie pre odborníkov z marketingových agentúr
- 22. septembra, školenie pre pracovníkov e‑shopov
Čo dostanete:
- celodenné školenie, ktoré povedie odborník, Michal Janík
- školenie v malej skupine, ktoré poskytne priestor na mnoho otázok a diskusiu
- tlačené materiály
- obed
Miesto a cena:
- miesto: Brno, priestory BrnoOffice
- cena: 144 EUR bez DPH
Novinky v programe školenia:
Tradične to budú techniky optimalizácie pre Heureku a Zboží.cz, porovnanie výsledkov s inými reklamnými kampaňami na internete, ukážka, kde vzniká zisk e-shopu… viď programy na stránkach jednotlivých školení. Tu uvediem len novinky, ktoré sa udiali od posledného termínu školenia v júni 2015. Je ich veľa, a tak priority určíme priamo na školení podľa toho, čo vás bude zaujímať. Na výber bude z:
- nové XML pre Zboží.cz
- produktové kampane na Facebooku
- vendorské reklamné formáty Heureka Product Ads, Heureka Kútik značky, Vendorské bannery na Zboží.cz
Mergado:
- nové typy pravidiel pre hromadné stanovenie za prekliky výberom, tvorbu parametrov, cien dopravy
- nové rozhranie operátora IN
- zhrnutie všetkých 40 podporovaných reklamných systémov
- výpočty nad elementami v XML
- základné využitie dát z Google Analytics
Prečo odporúčam doraziť na školenie:
- špičková odborná úroveň
- aktuálne jediné termíny kurzov na túto tému, o ktorých viem. Michal by mal školiť ešte v Bratislave, v rámci Pricemania academy na jeseň 2015, presný termín však zatiaľ nie je známy. Prípadné ďalšie termíny budú vypísané podľa záujmu. Na jeseň ich býva však menej, pretože všetci (vrátane školiteľa) majú plné ruky práce s prácou pre e-shopy, v rámci Vianočnej predajnej špičky.
Pre podrobnosti pokračujte na stránky školení:
- 15. septembra, školenie pre odborníkov z marketingových agentúr
- 22. septembra, školenie pre pracovníkov e‑shopov