Do štúdia MergadoTV sme si nedávno pozvali Libora Toporcera. Pracuje vo zvolenskej agentúre Invelity ako kampaňový stratég. Niekoľko rokov sa venuje nastavovaniu stredne veľkých a veľkých e‑shopov nielen na Slovensku. V rozhovore nám povedal svoj pohľad na využívanie Google Nákupov a Heureky a pripojil množstvo tipov na to, ako pracovať na predvianočných či povianočných kampaniach.
Ako pracovať na predvianočných a povianočných kampaniach — Libor Toporcer, Invelity
Do štúdia MergadoTV sme si nedávno pozvali Libora Toporcera. Pracuje vo zvolenskej agentúre Invelity ako kampaňový stratég. Niekoľko rokov sa venuje nastavovaniu stredne veľkých a veľkých e‑shopov nielen na Slovensku.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:16 Aká je Liborova úloha v agentúre Invelity?
- 02:09 Kedy je potreba klientom otvoriť oči?
- 02:56 Čo sa z pohľadu klientov slovenskej Heureky zmenilo pri vstupe Google Nákupov do zeme?
- 05:18 Prečo je pre slovenské e‑shopy dôležité využívať Google Nákupy?
- 06:00 Ako upravovať feed pre Google Nákupy?
- 07:20 Ako bývajú klienti oboznámení so spektrom nástrojov, ktoré Invelity používa?
- 09:24 Ako dlho trvá analýza správania nakupujúcich v konkrétnych segmentoch?
- 10:16 Odporúča Libor na Slovensku aj iné kanály, ako sú Heureka a Google Nákupy?
- 13:28 Kedy a ako začína Invelity pracovať na predvianočných a povianočných kampaniach?
- 16:04 Ako veľmi sa e‑shopom skutočne oplatí inzerovať na Black Friday?
- 18:53 Ako by sa e‑shopy mali pred Vianocami pripravovať na nával objednávok?
- 23:22 Aké sú Liborove tipy e‑shopom pre obdobie okolo Vianoc?
Audiozáznam videa si pustíte na našom podcaste MergadoToGo:
Mohlo by vás zaujímať:
Lukáš Horák
Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.