Veľkými zmenami prechádza aplikácia Bidding Fox. Preto sme sa rozhodli porozprávať sa s Jirkom Guňkom z Reglenda, teda zo spoločnosti, ktorá stojí za vývojom tejto aplikácie. Jirka okrem toho, že je maskotom, je aj spojkou medzi vývojom aplikácie a jeho používateľmi. Čo všetko nám o aplikácii prezradil?
Čo stálo za nápadom vzniknutia Bidding Foxu?
Snaha ušetriť čas špecialistom, či už z agentúr, alebo freelancerom a zarobiť peniaze klientom, teda e‑shopom. Sám som prácu biddovania zažil zo strany agentúry, kde som bidding nastavoval ručne a zabralo to veľa času. Postrážiť všetky položky na zoznamoch od klientov, ktoré sú pre nich dôležité, to je časovo náročné. Pokiaľ má človek robiť so sortiment reportom a kontrolovať realitu na Heureke na dennej báze, tak je to úplne šialené.
Ako dlho pracujete na tejto aplikácii?
Bude to už určite cez rok, s rôznymi pauzami, kedy sme sa venovali iným aplikáciám. Vývoj nebol úplne intenzívny, ako je teraz, kedy sa BF venujeme prioritne. Každý týždeň sú releasy, kde sú zaujímavé novinky. Medzi tým prebiehajú menšie, ktoré nie sú normálne postrehnuteľné pre užívateľa, ale nám, i užívateľom to prináša zlepšenie, no nie je to v tú chvíľu vidieť.
Napríklad častejšie biddovanie, získavanie reálnych dát z Heureky niekoľkokrát za deň. Nebidduje sa na základe pohľadu do kryštálovej gule, ale na základe reálnych situácií.
Píšu vám ľudia s nápadmi, ktoré potom reflektujete?
Zbierame spätnú väzbu od koncových užívateľov, či už špecialistov na strane e‑shopu, tak aj od agentúr a freelancerov. Postupne ich zapracovávame a snažíme sa pridávať najužitočnejšie veci, ktoré využije čo najviac ľudí.
Sme vždy radi, ak nám niekto napíše a písať nám môžu na ping@reglendo.com. Užívateľskú podporu za nás rieši Mergado, napísať môžu na mergado@mergado.cz.
Vieš zhodnotiť na akú škálu produktov užívatelia Bidding Fox používajú?
Určite všade tam, kde je dostatočná konkurencia. Je jedno, či to sú lekárne, obchody s oblečením, spotrebiče a biela technika, elektro, či knížky. Zdá sa mi fajn, že pokiaľ nie je sortiment biddovateľný, či už preto, že je na karte málo e‑shopov, alebo nemá dostupnosť, tak sa to užívateľ dozvie v diagnostike a môže s produktmi pracovať ďalej.