Opravte si XML pre Heureku – s aplikáciou Repairman to zvládnete za pár minút

Pan Mergado
28. 1. 2015
2 minúty čítania

„…Chcel som umožniť opravu problémov, ktoré nájde môj audit XML, jednoducho stlačením tlačidla. S minimom technických znalostí. A tak som nad auditom XML postavil aplikáciu Repairman, ktorá je „klikacia…“ Takto som pred Vianocami uvádzal novú aplikáciu. A teraz doplním, že…

…som Repairmana naučil novým kúskom. Dokáže opraviť oveľa viac nedostatkov, než predtým. Repairman je v Mergado Store dostupný zadarmo. A tak, namiesto toho, aby som zložito popisoval tridsať typov chýb, ktoré dokáže opraviť, poviem len:

„Vyskúšajte si ho.“

Sami uvidíte, aké chyby vo Vašich XML našiel a či, prípadne ako, ich dokáže opraviť.

Ako vyskúšať Repairmana

  1. Navštívte Repairmanovu stránku v Mergado Store a zapnite ho.
  2. Navštívte svoj export v Mergade, napr. na stránke Prehľad a spustite kontrolu stlačením Repairmanovho modrého tlačidla.
  3. Po vyhotovení auditu navštívte stránku aplikácie Repairman a kliknutím na tlačidlo „opraviť“ opravte nájdené chyby.
  4. To je na dnes všetko. Mergado Vaše zmeny zapíše do výstupného XML po pravidelnom spracovaní.

Raz za čas stojí za to Repairmana opäť spustiť. Možno objaví typy chýb, ktoré sa vo Vašom XML mohli časom objaviť.

XML Repairman eshopov

Poznámky pre marketingových odborníkov

  • Repairman je prepojený s auditom XML, ktorý nájdete na webe. Nájde rovnaké chyby a niektoré z nich Vám umožní opraviť.
  • Repairmanove opravy fungujú tak, že vytvorí výbery tovaru, pravidlá a i. Môžete ho teda ručne skontrolovať či upraviť.
  • Opravy sú stavané s ohľadom na bežného užívateľa. Marketingoví odborníci dokážu vyriešiť problémy aj pomocou výberu či pravidiel. Niekedy viac na mieru danej situácie.

Pokračujte do Repairmana v Mergado Store»

 

 

Pan Mergado

Pán Mergado bol najtvrdším pracovníkom v našom tíme. Pracoval vo dne v noci, aby udržal údaje elektronického obchodu v najlepšom poriadku a poskytoval hodnotu. Písal návody, správy a vlastné názory tu na blogu. No áno, bol to virtuálny charakter, ale mali sme ho radi. Naozaj.