ShopComm 2016 v Bratislave a Mergadove vianočné tipy

Daniel Czetner
27. 10. 2016
1 minúta čítania

Vo štvrtok 20. októbra hostila Bratislava ďalší ročník ShopCommu, kam za Mergado vyrazil Michal. Okrem stánku si tam strihol aj prezentáciu o tom, ako zvýšiť tržby e‑shopu pred Vianocami. Ak ste tam nemohli byť, prejdite si prezentáciu s tipmi tu!

Konferencia zameraná na webdesign e‑shopov, marketing a branding sa okrem Michala zúčastnila asi desiatka ďalších spíkrov. Hovorilo sa tiež o zviditeľnení e‑shopov, expanzii do zahraničia alebo PPC reklame.

Čo o akcii hovorí Michal? “Okrem prezentácie som sa zapojil do diskusie o automatickom biddingu na cenových porovnávačoch, cieľoch e‑shopov (zisk, tržby …) a o tom, či majú e‑shopy vôbec dáta o tom, ako smerujú k svojmu cieľu. A či sú tie dáta kvalitné.” A ako ste na Vianoce pripravení vy? Nechajte sa inšpirovať prezentáciou a zvýšte svoje tržby! 

Prezentácia z prednášky na ShopCommu

 

 

 Na podrobnejšie tipy k prípravám na Vianoce sa môžete v blízkej dobe tešiť tu na blogu.

Daniel Czetner

Daniela ste poznali zo slovenskej podpory Mergada. Pomáhal riešiť problémy, písal návody v nápovede a testoval nové funkcie v Mergade. Mal jednoznačne najdlhšie dredy v tíme a jeho drsnému humoru sa vyrovnal snáď len jeho spolupracovník Přemek.