Michal Buzek pracuje v analytickom oddelení Heureky. Na MergadoFeste 2019 ukázal, aké informácie sú v dátových reportoch Heureky a ako s nimi pracovať. Chcete pochopiť, čo vám v inzercii na Heureke funguje a čo nie? Na čo sa zamerať a čo do budúcna zlepšiť? Načerpajte inšpiráciu zo záznamu Michalovej prednášky.
MergadoFest 19 – Dostaňte viac z Heureky pomocou dát, Michal Buzek / Heureka
Michal Buzek pracuje v analytickom oddelení Heureky. Na MergadoFeste 2019 ukázal, aké informácie sú v dátových reportoch Heureky a ako s nimi pracovať. Chcete pochopiť, čo vám v inzercii na Heureke funguje a čo nie? Na čo sa zamerať a čo do budúcna zlepšiť?
V rozhovore sa dozviete:
00:58 Aký je dátový smer Heureky?
02:54 Čo na Heureke funguje a čo nie?
04:25 Čo dokáže Prehľad o výkone a nákladoch?
06:00 Ako pracovať s dátami Prehľadu o výkone a nákladoch?
10:30 Ako funguje meranie konverzií Heureky oproti Google Analytics?
15:56 Ako Heureka v poslednej dobe pracovala na kvalitnejšej spárovanosti produktov?
19:20 Aké sú výhody používania aplikácie Pairing Bear pre párovanie produktov na Heureke?
20:47 Ako Heureka mapuje, čo ľudia nakupujú online a čo z týchto dát zistíte?
27:38 Ako Heureka pristupuje ku customizovanej segmentácii dát?
29:01 Vie Heureka vyhodnotiť, aký je vplyv kampane na predaj produktu?
30:28 Ako chce Heureka pomôcť e‑shopom zistiť, na čo by sa mali zamerať?
37:44 Čo Heureka Group chystá v analytickom nástroji pre dáta z regiónov?
Nahliadnite do Michalovej prezentácie:
MergadoFest 19 — Analytika Heureky from Mergado technologies s. r. o.
Mohlo by vás zaujímať:
Lukáš Horák
Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.