O stanovení ceny za prekliky v XML
Ceny za prekliky stanovuje e-shop buď v administrácii Heureky či Zboží.cz, alebo priamo v XML pomocou značiek HEUREKA_CPC, MAX_CPC či MAX_CPC_SEARCH. Podľa mňa má stanovenie v XML pomocou Mergada nasledujúce výhody:
- Na stránke Produkty je možné vytvoriť výbery produktov veľmi prepracovane - pomocou všetkých elementov a podmienok, pokojne niekoľkých zároveň. To umožní veľmi presné zacielenie jednotlivých cien za preklikov.
- Správa inzercie je na jednom mieste. Nie je potrebné hľadať nastavenia v každom vyhľadávači tovaru zvlášť (ak vám z tímu už odišiel kolega, ktorý mal toto na starosti a vy ste skúmali čo je kde nastavené, viete čo myslím).
- Možno využiť pokročilé nástroje Mergada.
Ako užívatelia nastavovali ponuky za kliknutia doposiaľ
Spôsobov bolo mnoho. Od ručnej editácie jednotlivých položiek až po automatizované prihodenia k minimálnej cene za prekliky. Najčastejšie však používatelia postupovali tak, že si na stránke Produkty vytvorili rôzne výbery produktov a každému z nich potom pomocou pravidla stanovili určitú hodnotu elementu MAX_CPC, MAX_CPC_SEARCH, HEURKA_CPC, TOLL, podľa toho, o aký export šlo.
Novinka v nastavení cien za prekliky
Nové pravidlo umožní v jednom pravidle nastaviť ceny za prekliky pre viac rôznych výberov produktov naraz. Tým ušetrí čas súčasného klikania v administrácii Mergada. Viď nasledujúci náhľad.
Náhľad nového pravidla pre hromadné stanovenie cien za prekliky.
Vyskúšajtejte si nové pravidlo. Pokračujte do Mergada >