Ako na to
- Vytvoríte si klasický výber produktov (alebo rovno niekoľko výberov naraz) priamo v Mergade. Potom si otvorte aplikáciu (na karte “Aplikácie”), kedy v prvom kroku zvolíte pre aký výber alebo výbery budete šablónu vytvárať.
- Nasleduje voľba formátu obrázku. Na výber sú dva formáty 600 x 600px pre carousel ads a druhý je 1200 x 630px (single product ad). Aplikácia automaticky prispôsobí vaše obrázky týmto rozmerom bez ich deformácie.
- V ďalších krokoch je už priestor pre vašu kretivitu. Úpravy môžete využí jednotlivo alebo všetky naraz.
- orámovanie obrázku, plný rámček alebo čiarkovaný
- pruh cez obrázok s textom, vodorovný alebo zvislý
- odznak s textom — koliesko, trojuholník, štvorec — pre krátke oznámenie napr. TIP !, Akcia…
4. Nastavenú šablónu uložíte.
Pozn. šablónam môžete meniť prioritu a tak sa nestane, že sa v obrázku objaví niekoľko prekrývajúcich sa oznámení.
Ukážka nastavenia jednej šablóny s využitím všetkých úprav.
Príklady využitia
Príklady výberov budú vychádzať z toho, že feed pre Facebook máte vytvorený pomocou Mergadovho prevodníka Heureka -> Facebook. Pri použití iného formátu na vstupe, akurát zmeníte názvy elementov.
Produkty skladom
Výber:
DELIVERY_DATE = 0
Produkty s dopravou zdarma
Výber:
DELIVERY_PRICE|PPL = “0”
Darček k vybraným produktom
Výber:
GIFT != ““
alebo
GIFT = “sluneční clona”
Akciové produkty
Výber:
PRODUCT ~ “Akcia“
Tu je využitý aj rámček
TIP
Ak máte v jednej kategórii rozdielne marže podľa výrobcov, tak produkty od výrobcu s najväčšou maržou môžete odlíšiť napr. “Odznakmi” TIP!
Výber:
CATEGORYTEXT ~ “kosačky” AND MANUFACTURER = “HellWheels”
Využití je mnoho, ak máte ďalšie tipy, budeme radi, keď sa s nimi pochválite v komentároch.
Aplikáciu Feed Image Editor si zapnúť v Mergado Store.