Mergado pre vás neustále monitoruje najnovšie vychytávky zo sveta porovnávačov a výnimkou nie je ani aktuálne dianie v ecommerce. Prichádza k nám nový cenník, ale aj vyhľadávač výdajných miest pre e‑shopy. Kto za ním stojí a aké výhody to so sebou prináša vám prezradíme v tomto článku.
Zmeny ceny za kliknutie
FAVI si s príchodom jesene prichystal zmenu cenníka – minimálna cena za kliknutie sa prejaví od 16. septembra. Porovnávač sa pre tento krok rozhodol po analýze kategórií z pohľadu konkurencie, výkonu a cien samotných produktov. Na základe týchto faktorov bude upravená minimálna CPC na mieru pre jednotlivé skupiny.
Zároveň nastavilo FAVI širšie rozpätie minimálnych cien za kliknutia — od 0,05 € — 0,08 € v závislosti od kategórie, v ktorej sa produkt nachádza. Samotná úprava by sa nemala e‑shopov výraznejšie dotknúť v prípade nastavenej ceny vyššej ako nová minimálna sadzba. Ak máte aktuálne ceny nastavené nižšie, 16. septembra sa automaticky prispôsobia novej hladine. Pre produkty, ktoré nie sú zaradené v najhlbšej kategórií stromu katalógu FAVI zostáva platná cena 0,06 € za kliknutie.
Zásielkovňa uľahčuje výber výdajne
Sieť výdajných miest Zásielkovne sa rozrastá rýchlym tempom, a tak odborník na doručovanie prichádza s vylepšením v podobe vyhľadávača. Cieľom nového online miesta, kde nájdu zákazníci kompletný a prehľadný zoznam výdajní, je najmä zjednodušenie výberu pri nakupovaní. Používatelia si tak už v košíku na e‑shope môžu pohodlne zvoliť z množstva výdajných miest to najlepšie pre ich komfort.