Glami vyžaduje obrázky o veľkosti 500 x 500 px, Shopalike minimálne 250 x 250 px, v prípade zoomu potom 1024 x 1024 pc, iné rozmery chce Favi, iné Biano. Ako si s tým poradiť?
Pri vytváraní šablony v Feed Image Editore si teraz veľkosť (v pixeloch) môžete sami nastaviť. Novú veľkosť potom stačí vhodne pomenovať a aplikácia ju uloží do zoznamu používanýc veľkostí. Vytváranie šablony potom funguje štandartne.
Len pri Glami si dajte pozor na to, že načíta nový obrázok iba pri zmene jeho URL adresy. Pokiaľ už si Glami sťiahlo upravený obrázok a vy budete chcieť šablonu zmeniť, vytvorte si kópiu už existujúcej šablony a tu upravte. Tým sa zmení URL obrázku a Glami ho aktualizuje. (V ďalšej aktualizácii aplikácie toto už vyriešime za vás, teraz prosíme o pochopenie).
Aplikáciu tiež nejde zámerne zapnúť pre Zboží.cz, Heureku a Google Nákupy — tieto vyhľadávače totiž textom alebo iným grafickým úpravám obrázkov príliš nefandia.
Svoje produktové obrázky teraz upravíte jednoducho a rýchlo pre väčšinu inzertných kanálov. Ako si vytvoriť pekný banner alebo nahráť logo do obrázku sa dozviete napríklad v tomto videu.