Šablóny prehľadne alebo nové náhľady vo Feed Image Editore

Renáta Hrúziková
21. 4. 2017
1 minúta čítania

Aplikáciu, ktorá umožňuje pridávať k obrázkom v produktových kampaniach vlastné tvary, logá a výzvy k akciám vám iste predstavovať nemusím. Novinky, ktoré v nej pribudli by vám ale uniknúť nemali!

Vylepšenie je vo Feed Image Editore tentokrát naozaj poriadne viditeľné – a vy vďaka nemu uvidíte ako bude konkrétna šablóna vyzerať na jednotlivých obrázkoch. Stačí kliknúť v záhlaví na kartu Náhľady a vybrať, ktorú z vytvorených si chcete nechať zobraziť (a to vrátane tých neaktívnych). Na stránke sa objaví 9 obrázkov z konkrétnej šablóny. V prípade, že nevyberiete konkrétnu šablónu, zobrazí sa až deväť náhľadov produktov z rôznych šablón.   Nemusíte už tápať, čo ste šablónou s názvom „Jarná akcia“ mysleli a ako presne vyzerá.  Jednoducho tiež zistíte, či vaše logo, ktoré pri tvorbe šablóny vyzeralo pri samostatne vyfotenom produkte dobre a pekne sedelo, pri oblečení na figurínach prekrývá hlavu alebo inú časť obrázku. V takom prípade sa môžete prekliknúť rovno do úprav šablóny a chybu napraviť.   Drobnou vychytávkou je možnosť prepnúť sa do zobrazenia „bez úprav“ a zobraziť si tak produkty bez existujúcich šablón – a napríklad tak zhodnotiť, ako vybraný prvok obrázok dopĺňa. 

Tip: Pokud chcete násjť všetky články o Feed Image Editore na jednom mieste, stačí kliknúť na konci článku na tag Feed Image Editor. Alebo rovno navštíviť jeho blog.

 

Renáta Hrúziková

Slovenská kamarátka pána Mergada pomáhala zákazníkom na Slovensku pochopiť jeho správanie a porozumieť jeho reči.