Nová aplikácia Mergado ToDo

Daniel Czetner
14. 4. 2016
1 minúta čítania

Ako sme avizovali pri predstavení Mergado Logbook, máme pre vás ďalšiu aplikáciu, ktorá vám pomôže efektívnejšie spravovať vaše projekty v Mergade. Je ňou Mergado ToDo. Ako už samotný názov napovedá, ide o správcu úloh, s ktorým ľahko získate prehľad nad stavom projektu.

Aplikácia je vhodná aj pre agentúry, kedy človek zodpovedný za riadenie práce zadá úlohy špecialistom a následne vidí, aký je postup.

Práca s úlohami

Priamo v aplikácii vytvoríte úlohu a priradíte jej deadline do kedy má byť splnená (aplikácia zaznamená aj dátum jej vytvorenia). Splnené úlohy si odškrtnete a “zmiznú”, čo pomôže v rámci prehľadnosti zvyšných úloh. Splnené úlohy zobrazíte prekliknutím filtra nad tabuľkou výberom “splnené” 

Pomocou filtra si zobrazíte úlohy

  • nesplnené
  • splnené
  • všetky

Úlohu môžete

  • vytvoriť
  • označiť ako splnenú (ale tiež znovu zmeniť na nesplnenú)
  • editovať — upraviť zadanie a zmeniť dátum do kedy má byť hotová
  • zmazať

Mergado ToDo je možné využívať zvlášť pre každý export e‑shopu.

Prečo Mergado ToDo používať

  • pomôže vám udržať prehľad v spracovaných úlohách aj v tých, ktoré je ešte potrebné vyriešiť
  • je zadarmo

Začnite hneď a zorganizujte si úlohy do jednoduchého ToDo zoznamu nech máte prehľad

Daniel Czetner

Daniela ste poznali zo slovenskej podpory Mergada. Pomáhal riešiť problémy, písal návody v nápovede a testoval nové funkcie v Mergade. Mal jednoznačne najdlhšie dredy v tíme a jeho drsnému humoru sa vyrovnal snáď len jeho spolupracovník Přemek.