Na tohtoročnej Nekonferencii sa s nami niekoľko marketingových špecialistov podelilo o svoje faily. Tieto neúspechy sa stali cenným zdrojom informácií nie len pre nich, ale aj pre návštevníkov Nekonferencie. V rozhovoroch pre Mergado TV sme témy ich prednášok ešte rozviedli. Aby ste ich nemuseli nikde hľadať, dnes vám ich súhrnne prinášame v jednom článku.
Nekonferecia 19 – Rozhovor s Janem Kotkem, Heureka
Tohtoročnej Nekonferencie sa ako spíker zúčastnil Honza Kotek z Heureky. Prednášal o ďalšom dôležitom zdroji dát, ktorým je spätná väzba užívateľov. Nás zaujímalo, ako na Heureke proces zbierania feedbacku prebiehal. Dopadlo všetko podľa očakávaní? A čo je podľa Honzy vízia spokojného e‑shopu, s ktorou Heureka pracuje? Pustite si rozhovor, v ktorom vám poodhalíme niektoré z nových plánov Heureky.