Poučte sa z cudzích failov s rozhovormi z Nekonferecie 19

Lukáš Horák
10. 7. 2019
2 minúty čítania
Poučte sa z cudzích failov s rozhovormi z Nekonferecie 19

Na tohtoročnej Nekonferencii sa s nami niekoľko marketingových špecialistov podelilo o svoje faily. Tieto neúspechy sa stali cenným zdrojom informácií nie len pre nich, ale aj pre návštevníkov Nekonferencie. V rozhovoroch pre Mergado TV sme témy ich prednášok ešte rozviedli.

Na tohtoročnej Nekonferencii sa s nami niekoľko marketingových špecialistov podelilo o svoje faily. Tieto neúspechy sa stali cenným zdrojom informácií nie len pre nich, ale aj pre návštevníkov Nekonferencie. V rozhovoroch pre Mergado TV sme témy ich prednášok ešte rozviedli. Aby ste ich nemuseli nikde hľadať, dnes vám ich súhrnne prinášame v jednom článku.

Nekonferecia 19 – Rozhovor s Janem Kotkem, Heureka

Tohtoročnej Nekonferencie sa ako spíker zúčastnil Honza KotekHeureky. Prednášal o ďalšom dôležitom zdroji dát, ktorým je spätná väzba užívateľov. Nás zaujímalo, ako na Heureke proces zbierania feedbacku prebiehal. Dopadlo všetko podľa očakávaní? A čo je podľa Honzy vízia spokojného e‑shopu, s ktorou Heureka pracuje? Pustite si rozhovor, v ktorom vám poodhalíme niektoré z nových plánov Heureky.

Audiozáznam videa si pustite na našom podcaste MergadoToGo:

Nekonferencia 19 – Rozhovor s Veronikou Brindzovou

Tohtoročná Nekonferencia sa venovala témam failov a toho, ako nám pomáhajú sa zlepšovať. Svoj vstup tu mala tiež Veronika Brindzová, ktorá sa špecializuje na správu PPC kampaní.

Aký bol jej najväčší fail a ako sa tieto faily komunikujú s klientmi? Prečo neodporúča spúšťať kampane v piatok a na čo by ste si pri spustení kampaní mali dať pozor? Pustite si rozhovor, v ktorom mimo iné pochopíte, prečo sa vždy hodia automatické pravidlá a checklisty.

Pustite si ďalšie rozhovory – na Mergado TV nájdete veľa zaujímavých interview s odborníkmi na rôzne témy nie len slovenskej ecommerce.

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.