Analytické dáta sú pre Mergado dôležitou potravou. Preto vždy privítame možnosť podebatovať o novinkách v dátovom vývoji porovnávačov s ich špecialistami. Na MergadoFeste19 sme radi privítali Michala Buzeka, ktorý v prednáške predstavil zmeny v dátových reportoch Heureky. Túto tému sme spoločne rozviedli v rozhovore pre MergadoTV.
Analytické dáta sú pre Mergado dôležitou potravou. Preto vždy privítame možnosť podebatovať o novinkách v dátovom vývoji porovnávačov s ich špecialistami. Na MergadoFeste19 sme radi privítali Michala Buzeka, ktorý v prednáške predstavil zmeny v dátových reportoch Heureky.
V rozhovore se dozviete:
0:16 Ako dlho pracuje Michal v dátovom oddelení Heureky?
00:29 Čo ho zaujíma na dátovej analytike?
02:05 Ako dokáže využívanie dátových reportov zlepšiť vzťahy s klientmi?
03:36 Ako získava Heureka spätnú väzbu o kvalite dátových reportov?
04:48 Čo prinášajú nové reporty v sekcii Štatistiky Heureky?
09:29 Ako nové dátové reporty využívajú e‑shopy a značky?
11:32 Vie svojim klientom vytvoriť Heureka aj reporty na mieru?
12:45 Existuje nápoveda pre používanie dátových reportov?
15:32 Ako prebiehalo založenie Heureka Group a aký vplyv to malo na dátovú integráciu skupiny?
18:42 Prekvapilo niečo Michala pri práci s dátami zo zahraničných porovnáčov Heureka Group?
19:52 Čo pripravuje analytické oddelenie Heureky do budúcna?
Audiozáznam videa si pustíte na našom podcaste MergadoToGo:
Mohlo by vás zaujímať:
Lukáš Horák
Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.