MergadoFest 19 — Rozhovor s Davidom Cikánkom, Expando

Lukáš Horák
8. 11. 2019
2 minúty čítania
MergadoFest 19 - Rozhovor s Davidom Cikánkom, Expando

Na tohtoročnom MergadoFeste prijal David CikánekExpanda pozvanie nielen ako spíker, ale aj ako hosť štúdia MergadoTV. V rozhovore nám odpovedal na mnoho dôležitých otázok na tému vstupu e‑shopov na Amazon marketplace. Zvažujete, že začnete predávať cez toto globálne trhovisko? Pustite si rozhovor s Davidom — spoznáte lepšie prostredie Amazonu.

Na tohtoročnom MergadoFeste prijal David CikánekExpanda pozvanie nielen ako spíker, ale aj ako hosť štúdia MergadoTV. V rozhovore nám odpovedal na mnoho dôležitých otázok na tému vstupu e‑shopov na Amazon marketplace. Zvažujete, že začnete predávať cez toto globálne trhovisko? Pustite si rozhovor s Davidom — spoznáte lepšie prostredie Amazonu.

V rozhovore sa dozviete:

 


00:10 Čím sa zaoberá firma Expando a aká je v nej Dávidova pozícia?
01:24 Ako vnímajú v Expande tému príchodu Amazonu do ČR?
03:12 Prečo je dobré na Amazone obchodovať?
04:47 Je pre e‑shop ťažké začať predávať na Amazone?
05:58 V čom je fungovanie e‑shopu na Amazonu úplne iné oproti klasickým porovnávačom?
07:05 Aká je komunikácia s Amazonom?
08:51 Aké spôsoby možno využiť, aby fungovalo prepisovanie ponuky na Amazonu čo najlepšie?
10:56 Ako dlho pracuje Expando s Amazonom?
12:31 Aký najväčší fail sa tímu Expando stal na Amazone?
14:43 Ako sa zmenil Amazon za posledných niekoľko rokov?
16:18 Kontroluje Amazon zákaznícku podporu e‑shopov?
18:12 Odporúča David naskladniť tovar na Amazone?
19:50 Akú úlohu na Amazone zastáva tzv. Buy Box?
21:15 Ako sa dostať na prvú stránku ponuky na Amazone?
22:38 Aké sú najčastejšie chyby listingu produktov?
24:05 Ak e‑shop nie je na prvej strane zobrazených produktov, nakúpi u neho zákazník?
25:28 Čo David odporúča e‑shopom pred vstupom na Amazon?

Audiozáznam videa si pustíte na našom podcaste MergadoToGo:

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.