Nový diel našej biddingovej rubriky sa opäť hlási o poroznosť. Tentokrát nám Jirka Guňka z Bidding Foxu prezdradí viac o možnostiach stratégií a poradí aj v prípade merania konverzií na Zboží.cz či Heureke. Zaujíma vás téma Google Analytics a hľadáte tipy na prácu s dátami? Sledujte šiesty Just Bidding a dozviete sa, ako ich skrotiť.
Chcete ešte viac prehĺbiť znalosti o automatickom biddingu? Prídte na školenie Bidding Foxu, ktoré vás prevedie jeho základmi a ukáže tipy na zlepšenie inzercie.
V tomto diely sa dozviete:
00:42 Aké najčastejšie problémy rieši support Bidding Foxu?
1:52 Ako na štandartné meranie konverzií na Zboží.cz?
3:36 Aké špecifikácie má meranie konverzií na Heureke?
4:45 Koľko je ideálny počet stratégií pri bidovaní?
5:52 Aké sú možnosti pri nastavení biddingu ak chcem iba sledovať dianie?
7:35 Ako na bidovanie, kde nie je moja konkurencia?
9:03 Ako funguje aplikácia Bidding Fox Elements?
10:15 Ako postupovať pri bidovaní veľkého počtu produktov, keď sa mi prepisuje len pár z nich?
12:08 Čo robiť v prípade, ak si klient nastaví CPC v Bidding Foxe, ale v Heureke sa to neprepíše?
13:50 Aké novinky a vylepšenia pribudli do aplikácie Bidding Fox?
Mohlo by vás zaujímať: