Audit nastavenia e‑shopu v Heureka Watchdog
Presne tak, ide o kontrolu toho, či má Váš e‑shop vyplnené logo, kontaktný telefón a kontaktný e‑mail. Možno si poviete, že sú to drobnosti, ale opakovane narážam na e‑shopy, ktoré napr. logo vyplnené nemajú. A to môže znižovať preklikovosť ich reklám z Heureky. Podobne ako nedostatočne vyplnené kontaktné informácie. Tieto nové validátory pomôžu hlavne pri prvej kontrole nastavenia inzercie vášho e‑shopu. Následne budú dlhodobo strážiť, či je všetko v poriadku, pretože poznáte to — niekedy si veci žijú „vlastným životom“.
A čo je v Mergade nového ďalej
Nové vylepšenia publikujem každý týždeň. Nie vždy sú tie dôležité zmeny dostatočne viditeľné. Hlavne vtedy, keď sú ukryté v mojich „vnútornostiach“. Z tých, čo vidieť môžete, ide tentokrát o obmedzenie nekvalitných kategórií v Heureka Watchdogu, kde teraz hlási iba kategórie s 3 a viac položkami tovaru či oprava práce s desatinnou čiarkou a desatinnou bodkou. A tiež pre Vás pripravujem novú aplikáciu. Ale o nej zas inokedy :)