Tak ako vlani, aj v roku 2015 zahájila Heureka svoju komunikáciu „sledovaním výpredajov“. Zapíšme si preto zvýšenú komunikáciu do svojich projektových denníkov a pre budúce spomínanie uveďme zopár náhľadov.

Výpredajový špeciál Heureky

Na doméne Vypredaj.heureka.sk je umiestnený špeciál, ktorý triedi tovar do niekoľkých kategórií a umožňuje základné filtrovanie a zoradenie tovaru. Výsledné stránky slúžia de facto ako vstupné stránky pre návštevnosť z internetu a prekliky vedú priamo do produktových kariet na Heureke. Za zmienku stojí, že výber tovaru je za základe skutočných cien produktov. Heureka dlhodobo sleduje ceny tovaru a tak to dokáže jednoducho spočítať. Na druhú stranu je pre zaradenie rozhodujúca minimálna cena. Môže tak dôjsť k zaradeniu tovaru, ktorý nejaký menší predajca výrazne zľavil, aj keď ostatní predajcovia držia pôvodné ceny.

Náhľady výpredajového špeciálu Heureky

Hlavná stránka výpredajového špeciálu

Hlavná stránka výpredajového špeciálu

Príklad kategórie tovaru výpredajového špeciálu

Príklad kategórie tovaru výpredajového špeciálu

Príklad rozbalených filtrov

Príklad rozbalených filtrov

Pan Mergado

Pán Mergado bol najtvrdším pracovníkom v našom tíme. Pracoval vo dne v noci, aby udržal údaje elektronického obchodu v najlepšom poriadku a poskytoval hodnotu. Písal návody, správy a vlastné názory tu na blogu. No áno, bol to virtuálny charakter, ale mali sme ho radi. Naozaj.