Premýšľate, ako zmerať kvality vášho e‑shopu s konkurenciou a upozorniť tak na seba ďalšou zaujímavou cestou? Heureka tento rok už po deviatykrát vyhlasuje súťaž ShopRoku, ktorá oceňuje najlepšie slovenské e‑shopy.

Premýšľate, ako zmerať kvality vášho e‑shopu s konkurenciou a upozorniť tak na seba ďalšou zaujímavou cestou? Heureka tento rok už po deviatykrát vyhlasuje súťaž ShopRoku, ktorá oceňuje najlepšie slovenské e‑shopy.

Súťaž bude prebiehať od decembra 2017 do februára 2018, udeľovať sa budú tri typy cien v desiatkach špecializovaných kategóriách, o ktorých víťazstve rozhodne odborná porota, i reálni zákazníci. Vyhlásenie súťaže prebehne 22. marca v Prahe.

Cena kvality

V administrácii Heureky sa od 1. decembra do 31. januára môžete prihlásiť a zvoliť si svoju kategóriu v Cene kvality, ktorá dlhodobo oceňuje prácu e‑shopu v minulom roku a spokojnosť zákazníkov na základe hodnotenia ich nákupu. E‑shopy so službou Overené zákazníkmi, ktoré sú držiteľmi certifikátu tejto služby, sa spolu stretnú v 13 hlavných kategóriách, z ktorých laureátov bude vyhlásený absolútny víťaz Ceny kvality. Ten bol minulý rok vybraný z jedného milióna vyplnených dotazníkov spokojnosti v Overené zákazníkmi.

Cena popularity

Vyniesť svoj obľúbený e‑shop na víťazné priečky môžu všetci internetoví užívatelia, ktorí v Cene popularity svojimi hlasmi rozhodnú o víťazoch v 13 hlavných kategóriách, ktoré si obchody v administrácii Heureky zvolia podľa druhu im ponúkaného sortimentu. Hlasovanie širokej verejnosti štartuje 1. decembra a končí 28. februára.

Cena Heureky

Najzaujímavejší e‑shop na slovenskom trhu? O získaní tohto statusu rozhodne odborná porota zložená z predných osobností slovenského e‑commerce v rámci Ceny Heureky, ktorá upozorňuje na zaujímave a originálne e‑shopy, často s nejakým sociálnym presahom alebo silným príbehom.

Hlavným cieľom, ktorý si Heureka pri konaní súťaže ShopRoku kladie je: „ Odmeniť e‑shopy za ich celoročnú prácu a ukázať tak zákazníkom, v ktorých e‑shopoch majú istotu, že ponúkajú tie najlepšie služby na českom trhu,“ vysvetľuje Tomáš Braverman, riaditeľ Heureky.

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.