Listujem starými fotkami a narazil som na pekný príspevok do diskusie, či má zmysel za inzerciu na Heureke platiť. Nasledujúci graf ukazuje návštevnosť z Heureky behom kalendárneho roka. Obdobie, kedy mal e‑shop na svojom účte kredit a za prekliky platil, určite spoznáte.

Mergado graf preklikov

Návštevnosť e‑shopu v priebehu roka.

Tento e‑shop bol trošku ako taký „neveriaci Tomáš“. Po Vianociach kredit dobiť odmietol. A to i napriek tomu, že medzi platenými zdrojmi návštevnosti mala Heureka v tej dobe jeden z najlepších pomerov ceny a prínosu. Nuž, každý je strojcom svojho šťastia.

PS: minulá “fotka” bola o tom, čo spraví s Heurekou dochádzajúci kredit.

Pan Mergado

Pán Mergado bol najtvrdším pracovníkom v našom tíme. Pracoval vo dne v noci, aby udržal údaje elektronického obchodu v najlepšom poriadku a poskytoval hodnotu. Písal návody, správy a vlastné názory tu na blogu. No áno, bol to virtuálny charakter, ale mali sme ho radi. Naozaj.