Nové pravidlá by mali docieliť lepšie párovanie postupne vo všetkých sekciách, kde sa to dá. Inzerenti by teda mali myslieť na správne vypĺňanie PRODUCTNAME a to informácie výrobca – produktový rad – produktový kód – farbu / veľkosť. V PRODUCTNAME by sa mali teda objaviť všetky zásadné informácie ako napríklad v kategórii detských batôžkov by určite nemala chýbať jasne označená varianta farby, či obrázku. Ako si v Mergade môžete jednoducho PRODUCTNAME nastaviť sa dozviete v tomto videu.
Ďalšou zmenou je zlúčenie niektorých kategórií, aby sa vyhlo duplicite a na základe správneho PRODUCTNAME a vyplneného tagu PARAM by zákazníci nemali mať problém s vyhľadaním produktu. Príkladom zlúčených kategórií je sekcia Zrkadlá a Kupeľňové zrkadlá, či Dekoratívne sviečky a Vonne sviečky. Pokiaľ neviete ako si tag PARAM vyplniť, pozrite sa na tento článok. Naopak vlastné kategórie dostanú napríklad proteinové tyčinky, pennové puzzle a v kategorii parfumy sa začne rozlišovať, či sa jedná o ženský, mužský, či unisex. Určite by ste nemali zabudnúť, že dochádza k postupnému aktivovaniu povinných parametrov, ich zoznam nájdete tu. Odporúčané názvy pre jednotlivé sekcie zas tu. Zdroj: heureka.sk