Heureka si pripravila na jeseň opäť niekoľko zmien. Je ňou vznik novej entity Heureka Group, ktorá bude zastrešovať aktivity deviatich trhov. Od októbra je k dispozícií aj čerstvý cenník provízií z Heureka Košíku. Poďme si povedať, čo všetko pre vás tieto novinky znamenajú.
Nastupuje éra Heureka Group
Vyše 20 miliónov užívateľov, 55 tisíc e‑shopov a 9 silných porovnávačov tovaru CEE regiónu zažilo na jeseň výraznú zmenu. Od 1. októbra od Mall Group odčlenila nezávislá Heureka Group. Výsledkom procesu je nové predstavenstvo, štruktúra, ale aj vízia k väčšiemu expandovaniu e‑shopov.
Aktivity Heureka Group smerujú hlavne k prepojeniu obsahu a vzniku jednej spoločnej platformy. Tá bude obsahovať široký a bohatý katalóg produktov zapojených porovnávačov. Zároveň bude fungovať ako vstupenka k zahraničným trhom (v rámci CEE) bez nutnosti lokalizácie samotného e‑shopu v danej krajine.
Lokálne ciele v rámci slovenskej a českej Heureky sa orientujú na zvyšovanie responzivity. Takisto je vonku nová homepage pre mobilnú verziu porovnávača a vynovené stránky s dátovými reportmi. Rýchlejšie vyhľadávanie a jednoduchšia administrácia e‑shopu uľahčí prácu nielen obchodníkom, ale aj užívateľom.
Nezabudnite: Pre aktualizáciu potrebných fakturačných údajov klikajte na Heureka blog, kde nájdete oficiálne oznámenie o zmene.
Heureka Košík získal nový cenník provizií
Do Heureka Košíku sa môžu zapojiť len e‑shopy s dlhodobo nadštandardnými výsledkami v systéme Overené zákazníkmi. Z týchto e‑shopov potom Heureka odporúča zákazníkom nakupovať. Heureka Košík prináša radu výhod - zákazník nakupuje tovar priamo z obchodu na Heureke, takže sa znižuje možné riziko nedokončeného nákupu a odpadá medzikrok s presmerovaním na e‑shop. Ak sa nákup prostredníctvom Heureka Košíku uskutoční, platí obchodník na Heureke províziu. Jej výška je stanovená podľa kategórie.
V rámci neho si pripravila slovenská aj česká platforma na začiatku októbra jednu novinku. Je ňou zmena výšky provízie v Heureka Košíku, ktorá platí pre všetky e‑shopy využívajúce túto službu. Od 14. októbra sa zmení rozmedzie provízie od 2.4 % do 10 % v závislosti na konkrétnej kategórii.
Nové povinné parametre
Sekcia móda je doplnená o nové požadované parametre. Okrem informácií o veľkosti je dôležitý aj údaj o farbe, materiáli a značke. Heureka tak cieli rovnako ako GLAMI na kvalitnejšie služby a lepší prehľad zákazníka pri nákupe oblečenia, ktorý sa už dlhodobo nezaobíde bez filtrovania. Odporúčané je tiež uvádzať parametroch ako strih, vzor či druh. Nároky kladie aj na obrázky, ktoré musia byť v dostatočnej veľkosti: 400x400 px.
Nové podmienky v kategórii nábytok priniesli povinné označenie výrobcu v tagu PRODUCTNAME. Klasické parametre ako veľkosť, farba a materiál sú aj naďalej nutnosťou, ktorá vám prinesie relevantnejšie zobrazenie produktov.
Sledujte dôležité dianie na Heureke. Dokážete tak reagovať na zmeny, ktoré ovplyvňujú chod vášho či klientovho e‑shopu. V téme na blogu nájdete pravidelné informácie nielen z prostredia slovenskej Heureky.
Mohlo by vás zaujímať: