Deň D, alebo vlastne DDZ — teda deň dopravy zdarma — už je skutočne za rohom. Prinášame posledné tipy, ako doladiť inzerciu vášho e‑shopu.

Ak ste pred pár týždňami prešvihli náš prvý článok o tejto akcii Heureky, môžete to teraz ešte napraviť. Dočítate sa v ňom, čo akcie obnáša a aké sú jej dopady podľa skúseností z minulých ročníkov.

Pre tých, ktorí čítajú radi v skratkách alebo jednoducho len nestíhajú, prinášame rýchle zhrnutie a na záver pár zaujímavostí.
 
Kedy? Zajtra, 15. novembra od 12:00 do 12:00 16. novembra.
 
Kde? Na Heureka.cz a Heureka.sk.
 
Čo? E‑shopy zapojené do akcie ponúkajú v tento deň (dni) aspoň jeden typ dopravy zdarma pre obejdnávky nad 15 EUR, a to aj pre také, ktoré neprichádza z Heuréky.
 
Ako sa zapojiť? Pre zapojenie je potrebné sa prihlásiť a okrem jedného typu dopravy zdarma musíte mať certifikát Overené zákazníkmi. Aktuálne je do akcie prihlásených viac ako 1500 e‑shopov.

Na čo sa pripraviť

  • skokové zvýšenie počtu objednávok
  • (pravdepodobne) zníženie priemernej ceny objednávky
  • vyšší konverzný pomer
  • nutnosť rýchlej expedície
  • vyššie náklady na dopravu, ktoré pripadnú e‑shopu

Ako sa o tom dozvedia zákazníci?

Mimochodom, už ste videli reklamy, ktorými Heureka Deň dopravy zdarma propaguje? Aktuálne je ich plný Youtube a popri statickej reklame je to ďalší kanál, ktorými sa o akcii môžu dozvedieť vaši zákazníci. A zatiaľ nie je ani neskoro na info mailing, v ktorom ich na akciu upozorníte. Určite stihnete aj pridať banner na web!

 
 

Daniel Czetner

Daniela ste poznali zo slovenskej podpory Mergada. Pomáhal riešiť problémy, písal návody v nápovede a testoval nové funkcie v Mergade. Mal jednoznačne najdlhšie dredy v tíme a jeho drsnému humoru sa vyrovnal snáď len jeho spolupracovník Přemek.