Od vyhľadávania cez bidding na Heureke až po Product Ads. To všetko by mali poznať marketingoví odborníci, ktorí sa chcú stať certifikovanými špecialistami českej Heureky. Nový termín školenia i testu sa blíži. Nazreli sme teda do oblastí, v ktorých v minulom termíne robili ľudia v teste najčastejšie chyby. 

ProductAds

Ako dobre poznáte reklamný formát Heureky? 

  • Máte prehľad o tom, na akých miestach sa plactná reklama vo vyhľadávaní objavuje? 
  • Podľa čoho môžete ProductAds zacieliť?

Heureka Košík

Služba pre e‑shopy, ktoré vlastnia certifikát Overené zákazníkmi. Prostredníctvom Heureka Košík môžu zákazníci nakúpiť priamo na Heureke bez nutnosti navštívit e‑shop. Ale! 

  • Viete ako sa dá Košík do e‑shopu napojiť
  • Je k tomu potrebné API
  • Ako fungujú provízie Heureke a kedy sa vyplácajú? 

XML feed

Ak denne nepracujete s XML feedom, nezaškodí si zopakovať napríklad: 

  • povinné elementy, ktoré Heureka vyžaduje vrátane dôsledkov ich absencie vo feede 
  • k čomu je dobré a ako funguje ITEMGROUP_ID?
  • Čo je to dostupnostný XML?
  • Aký je maximálny počet položiek vo feede?
  • Ako naloží Heureka s neplatným elementom EAN?
  • Je možné uvádzať elementy malými písmenami?
  • Aká dáta nájdete v Sortiment reportu?

Bidding

Nastavením ceny za preklik sa môže e‑shop dostať v produktovej karte vyššie. V prípade, že na konkrétny produkt biddujú aj vaši konkurenti, rozhodujú ďalšie kritéria. Schválne… tušíte ktoré to sú? 

  • Cena za preklik
  • ……
  • …..
  • …..

Pokiaľ chcete brať prípravu naozaj zodpovedne, potom môžete využiť školenie k certifikácií. Pre samoštúdium sa môžu hodiť najčastejšie kladené otázky alebo najčastejšie problémy, ktoré nájdete na webe Heureky. O certifikaci pre Heureku nám nedávno rozprávala jej lektorka Petra Mikulášková, prečítajte si rozhovor s ňou! 

Renáta Hrúziková

Slovenská kamarátka pána Mergada pomáhala zákazníkom na Slovensku pochopiť jeho správanie a porozumieť jeho reči.