Prečítali ste si aktualizovaný cenník preklikov Heureky podrobne? Nedávno ste mohli natrafiť na upozornenie na jeho aktualizáciu vo svojej e‑mailovej schránke. Vyberiem pre istotu pár zaujímavých bodov, a doplním ich o to, čo by ste mali poznať, i keď to nie je nič nové.

Ako se vypočíta cena inzercie na Heureke

Najprv si pripomeňme, ako Heureka vypočíta cenu inzercie. Zaplatiť totiž môžete hneď niekoľkými spôsobmi:

  • preklik z TOP 3 pozícií v produktovej karte (blok „Heureka pre Vás vyberá kvalitné obchody“),  cena prekliku je stanovená podľa aukčného systému
  • preklik z produktovej karty, časť výpisu podľa ceny tovaru (blok „Najlacnejšie ponuky“), cena prekliku je pevne daná sadzobníkom
  • preklik z fulltextového vyhľadávania, 0,33 EUR vždy

Všetky položky sa vám spoločne zamiešajú do štatistík preklikov a čerpajú zo spoločného kreditu.

CPC, ROI, PNO, ilustrácia

Čo je dobré vedieť o cene preklikov

  • cenník je dostupný tu
  • po novom sú prekliky na tovar v cene (XML element PRICE_VAT) do 0,66 EUR zdarma
  • stanovené bolo nové cenové rozpätie 0,66 — 10 EUR
  • od 1. októbra do 31. decembra sú prekliky vždy o 25 % drahšie
  • ceny tovaru v tabuľke sú vrátane DPH, zatiaľčo ceny preklikov bez DPH

Poznámka: pracovať s ponukou za prekliky môžete v administrácii Mergada pomocou XML elementu HEUREKA_CPC. Ak potrebujete upraviť ponuky za prekliky, pokračujte do administrácie Mergada.

Pan Mergado

Pán Mergado bol najtvrdším pracovníkom v našom tíme. Pracoval vo dne v noci, aby udržal údaje elektronického obchodu v najlepšom poriadku a poskytoval hodnotu. Písal návody, správy a vlastné názory tu na blogu. No áno, bol to virtuálny charakter, ale mali sme ho radi. Naozaj.