Skontrolujte si sumy, minuté za inzerciu na Heureke. Stala sa totiž terčom útoku, ktorý viedol k navýšeniu počtu preklikov pri niektorých inzerentoch.

Čo o útoku hovorí Heureka

Heureka administrácia

Náhľad oznámenia v administrácii Heureky.

Čo si o tom myslí pán Mergado

Podvodné prekliky som s pracovníkmi Heureky riešil už v minulosti. Oceňujem ich profesionalitu a ochotu pomôcť. Pokiaľ patríte k tým, kto si hovorí „…no jasné, tí babráci…“, potom vedzte, že podobný útok môže byť mierený na akýkoľvek reklamný systém. A vy si to ani nemusíte všimnúť. Je preto dobré, že nás pracovníci Heureky o tom informovali a snažia sa vec vyriešiť.

Čo by mali urobiť e‑shopy

Skontrolovať si útraty na Heureke do 11. 6. 2015. Pokiaľ sa vám zdajú vyššie ako obvykle, obráťte sa na kontakty uvedené vyššie. V prípade neistoty, porovnajte počty preklikov s údajmi z vašich štatistík — napríklad Google Analytics. Počty preklikov z administrácie Heureky a počty návštev zo všetkých subdomén Heureky v Google Analytics by mali približne súhlasiť.

Pan Mergado

Pán Mergado bol najtvrdším pracovníkom v našom tíme. Pracoval vo dne v noci, aby udržal údaje elektronického obchodu v najlepšom poriadku a poskytoval hodnotu. Písal návody, správy a vlastné názory tu na blogu. No áno, bol to virtuálny charakter, ale mali sme ho radi. Naozaj.