Čo o útoku hovorí Heureka
Náhľad oznámenia v administrácii Heureky.
Čo si o tom myslí pán Mergado
Podvodné prekliky som s pracovníkmi Heureky riešil už v minulosti. Oceňujem ich profesionalitu a ochotu pomôcť. Pokiaľ patríte k tým, kto si hovorí „…no jasné, tí babráci…“, potom vedzte, že podobný útok môže byť mierený na akýkoľvek reklamný systém. A vy si to ani nemusíte všimnúť. Je preto dobré, že nás pracovníci Heureky o tom informovali a snažia sa vec vyriešiť.
Čo by mali urobiť e‑shopy
Skontrolovať si útraty na Heureke do 11. 6. 2015. Pokiaľ sa vám zdajú vyššie ako obvykle, obráťte sa na kontakty uvedené vyššie. V prípade neistoty, porovnajte počty preklikov s údajmi z vašich štatistík — napríklad Google Analytics. Počty preklikov z administrácie Heureky a počty návštev zo všetkých subdomén Heureky v Google Analytics by mali približne súhlasiť.