1. V stĺpci Price je zle uvedená mena alebo tam úplne chýba
Riešenie: Mergado pridáva menu do stĺpca Price automaticky podľa toho, či je táto informácia uvedená vo výstupnom feede (napr. v elemente CURRENCY pri Mergadovom ponukovom XML) alebo je možné menu určiť podľa toho, o aký vstupný feed sa jedná. Typickým príkladom bude prevod Heureka feedu na Google AdWords dynamický remarketing:
- ak je ako vstupný formát zvolená „Heureka.cz“, nastaví sa mena CZK
- ak bude vstupný formát „Heureka.sk“ mena sa automaticky vkladá do stĺpca Price ako EUR
Pokiaľ teda máte menu nastavenú zle (napr. miesto požadovanej meny EUR tam prevodník doplní CZK), skontrolujte si typ vstupného feedu na stránke Nastavenie exportu. Tam môžete vstupný formát zmeniť. Následne stačí feed pregenerovať a mena už bude doplnená správne.
Pokiaľ budete do AdWords formátu pre dynamický remarketing prevádzať dáta z nejakého špeciálneho formátu, kde nebude vo vstupnom feede uvedená mena, ani nepôjde o typický český alebo slovenský feed, tak potom bude potrebné menu doplniť jednoduchým pravidlom:
- Pridáte si nové pravidlo typu Prepísať, zvolíte element Price a do políčka, ako sa má tento element prepisovať, nastavíte: %PRICE% CZK, ak má byť doplnená česká mena alebo: %PRICE% EUR, ak ide o EURA.
2. Dĺžka textu v niektorých elementoch je väčšia, než maximálna povolená dĺžka
Google AdWords má pri dynamickom remarketingu stanovenú maximálnu dĺžku pre niektoré elementy, konkrétne:
- Item title … maximálne 25 znakov
- Item subtitle … maximálne 25 znakov
- Item description … maximálne 25 znakov
Riešenie: pre skrátenie textu môžete využiť pravidlo v Mergade typu „Skrátiť…“, ktoré Vám obsah zvoleného elementu oreže na požadovanú maximálnu dĺžku a ešte si môžete zvoliť ukončujúce znaky (napr. tri bodky), aby všetko aj cez skrátenie vyzeralo pekne:
Pokiaľ ste už tiež vyskúšali nový CSV export v Mergade pre Google AdWords dynamický remarketing, napíšte nám nižšie do komentárov alebo do nášho diskusného fóra, aj ak máte k tomuto exportu nejaké otázky.