Špecializovaný porovnávač GLAMI pôsobiaci v oblasti módy pripravuje aj tento rok svoju zavedenú akciu GLAMIDAYS. Tá sa bude už po štvrtýkrát konať na jeseň a predpripraví tak e‑shopy na náročné obdobie blížiacich sa Vianoc. Predstavme si bližšie, na čo všetko sa musíte prichystať a aké ďalšie novinky má GLAMI v pláne..
Úspešné pokračovanie aj tento rok
Zapíšte si dátum 4. – 7. októbra, kedy sa spolu s GLAMI ponoríme do veľkých zliav. Medzinárodný porovnávač, ktorý okrem Slovenska pôsobí v ďalších 8 európskych krajinách, si tentokrát pripravil novinku v podobe účasti všetkých krajín. Cieľom je zvýšenie tržieb a zákazníkov pre zúčastnené e‑shopy.
Aké podmienky musí e‑shop spĺňať
Každý obchodník sa musí na zľavovú akciu vopred pripraviť a to vytvorením unikátneho kódu pre zákazníkov. Samotná zľava by mala byť dostatočne atraktívna – GLAMI odporúča rozmedzie 20 až 70%, pričom sa môže vzťahovať aj na celý sortiment alebo obchod. Účasť je pre e‑shopy zadarmo a neplatí sa nič navyše ani v rámci CPC. Zároveň musia mať obchodníci v čase akcie aktivovaný prednostný režim.
Mergado tip
Unikátny kód GLAMIDAYS je potrebné nahrať do vašej GLAMI administrácie v časti zľavové kupóny. Následne ho môžete zadať manuálne alebo pomocou parametrov v XML feede: <PROMOTION_ID>12</PROMOTION_ID>.
GLAMI vám dáva možnosť nastaviť kód zľavy na konkrétne produkty a to prostredníctvom XML feedu.
Ten si vytvoríte v administrácií a následne ID zadáte pri vybraných produktoch vo feede. Zároveň záleží aj na tom, či chcete pridať ID na celý sortiment alebo iba na konkrétny produkt – buď si zvolíte vo výbere všetky produkty alebo si vytvoríte špecifický výber.
Ak si pridáte viac kupónov na jednotlivé časti sortimentu, môžete využiť typ pravidla – Hromadné prepísanie podľa výberu a následne pregenerovať.
Dôležitý krokom je technická kontrola fungovania kódu GLAMIDAYS na vašom e‑shope. Nezabudnite si počas akcie postrážiť aj nastavené logo vášho obchodu na GLAMI (v záložke Logo a v časti úvodná fotka e‑shopu).
Sprievodca materiálmi
Fashion porovnávač si pre svojich užívateľov pripravil prehľadného sprievodcu materiálmi. V súvislosti s aktuálnymi zmenami v označovaní zloženia oblečenia obsahuje informácie o pôvode, vlastnostiach a ekologickom dopade materiálov. Roku 2019 dominuje preto téma ekológie, udržateľnosti a podpory lokálnej módy. Nový projekt GLAMI.eco cieli práve týmto smerom. Zameriavať sa bude na udržateľné značky a ak je váš e‑shop v angličtine, môžete sa zapojiť.
Využívajte GLAMI čo najefektívnejšie a nezabudnite na nedávno spustenú povinnú špecifikáciu materiálového zloženia. Pomocou Mergada si môžete túto novinku ľahko nastaviť a to hneď dvoma spôsobmi. Neviete si rady? Náš článok vám napovie. Sledujte našu rubriku Novinky z porovnávačov cien, kde vám prinášame aktuálne informácie aj z prostredia GLAMI.
Mohlo by vás zaujímať: