Fotoreport: Ako sme sa mali na Exommerce Expo Prague

Lukáš Horák
31. 1. 2018
2 minúty čítania
Fotoreport: Ako sme sa mali na Exommerce Expo Prague

Prvý ročník pražského Ecommerce Expa je za nami. Opäť sedíme v našej brnenskej kancelárii a stále na nás dolieha únava. Deň uprostred veľtrhu so všetkým, čo k tomu patrí, bol náročný.

Prvý ročník pražského Ecommerce Expa je za nami. Opäť sedíme v našej brnenskej kancelárii a stále na nás dolieha únava. Deň uprostred veľtrhu so všetkým, čo k tomu patrí, bol náročný. Množstvo návštevníkov so záujmom o prácu Mergada. Stretnutie so starými priateľmi z branže, nové kontakty. Atmosféra, z ktorej sála chuť sa niečo priučiť a posunúť tak svoje podnikanie v ecommerce opäť o niečo ďalej. To všetko sú dôvody, ktoré nám našu únavu vynahradili.

Do Prahy sme vyrazili už v pondelok. Vlakom. Potom metrom do Letňan. Postaviť stánok. A potom do centra – skontrolovať, či to je pri orloji a na Karlovom moste stále tak pekné, nafotiť selfíčka pre mamu a preveriť kvality pražských gastronomických zariadení. Večer zakončiť hernou bitkou v príjemnom ubytovaní v historickom centre.

Budíček. Cesta do PVA Expo Praha. V hale č. 4 obliecť firemné tričká a dochystať všetko na návštevu viac než tritisíc registrovaných účastníkov, vďaka ktorých počtu je Ecommerce Expo najväčšou akciou svojho druhu v Českej republike. Stánky Mergada a aplikácie Bidding Fox sa nachádza na strategickom mieste. Okolo nás chodí viac a viac ľudí, až ich prúdia davy. Veľa z nich sa u nás zastavuje. Kolegovia – konzultanti sa dostávajú do jedného kola plného konzultácií. Náčelník sa vydáva na celodennú šnúru schôdzok a networkingu.

Copyteam kontroluje rozvrh dohodnutých časov na rozhovory. Prví hostia usadajú do kresiel. Spovedáme množstvo odborníkov, ktorí si k nám odskakujú v pauzách medzi svojimi konzultáciami, či prednáškami v kongresovom sále. Pamäťové karty sa plnia audio a video záznamami. Halu vypĺňa zmes hudby a stovky rozhovorov. Okolo našich stánkov vonia káva. Vzduchom lietajú tweety.

Keď sa naskytne príležitosť, obchádzame stánky. Spektrum vystavujúcich pokrývajú všetci od veľkých hráčov (napr. Google, Zboží.cz, či Zásielkovňa), po menšie spoločnosti s ponukou množstva aktuálnych a zaujímavých produktov. Keď to pôjde, zájsť na obed do menšieho bistra. Keď je rada, networkovať s ostatnými.

A potom zas späť do práce. Hovoriť. Točiť. Piť kávu. Vysvetľovať. Zoznamovať sa. Piť ďalšiu kávu. Pretože biznis nepočká. A zvedaví záujemcovia o naše služby tiež nie. A že ich nie je málo. Skrátka a dobre plodný deň. Na tom sa pri balení zhodujeme všetci. Metrom na vlakovú stanicu. Večera vo vlaku.

Vďaka organizátorom, kolegom a návštevníkom. Bolo to pekné byť s vami. Pokiaľ sa usporiadatelia rozhodnú pripraviť ďalší ročník, bude nám cťou sa zúčastniť znovu. 

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.