Poučka, že obrázok vydá za tisíc slov, sa v e‑commerce opakuje snáď každý deň. U image marketingu platí, že aby obrázky zákazníkov zaujali, musia byť v perfektnom stave po obsahovej aj po technickej stránke. Aplikácia Feed Image Editor preto pripravila sprievodcu, ktorý vám prakticky ukáže, čo všetko si v image feedu potrebujete ustrážiť, aby vaše kampane prinášali požadovaný efekt.
Začnite auditom obrázkov
Ak sa budú vaše obrázky pomaly načítať, budú mať nízku kvalitu, či budú napríklad úplne chýbať, riskujete, že odradíte zákazníkov. Rôzne porovnávače majú aj vlastné pravidlá ohľadom zobrazovania vodoznakov, veľkostného limitu obrázkov alebo vyžadujú špecifický formát.
Aplikácia Feed Image Editor obsahuje nástroje, ktoré vám pomôžu zistiť, či sú vaše produktové obrázky v poriadku a spĺňajú všetky pravidlá porovnávačov a ďalších reklamných systémov. Audit FIE je základná funkcia, ktorú by mal využiť každý nový užívateľ, aby odhalil problémové obrázky. To je však len špička ľadovca — Feed Image Editor vám pomôže všetky chyby obrázkov odstrániť a nastaviť obrazovú inzerciu tak, aby fungovala čo najefektívnejšie.