Ošetrite si obrázky na FAVI

V predvianočnej dobe priniesol vyhľadávač nábytku a dekorácií FAVI nielen požiadavky na uvádzanie kategórií, ale aj informácie pre zasielanie obrázkov a ich URL adries. Prečítajte si, ako zlepšiť dáta v XML feede a dosiahnuť na FAVI lepšie výsledky.

V predvianočnej dobe priniesol vyhľadávač nábytku a dekorácií FAVI nielen požiadavky na uvádzanie kategórií, ale aj informácie pre zasielanie obrázkov a ich URL adries. Prečítajte si, ako zlepšiť dáta v XML feede a dosiahnuť na FAVI lepšie výsledky.

Obrázky na FAVI v dostatočnom rozlíšení

Na to, aby sa vám obrázky vo FAVI zobrazovali správne, musíte ich posielať v dostatočne veľkom rozlíšení. Používajte čo najväčšie rozlíšenie — ideálne nad 1000 x 1000 px. Aby sa vám produktové fotky načítali aj do FAVI katalógu, musia byť veľké minimálne 400 x 400 px — pokiaľ bude ich rozlíšenie menšie, môže dôjsť k ich zablokovaniu.

Nezabudnite zmeniť aj URL adresu obrázku

Aby sa obrázok už zaradeného výrobku kompletne aktualizoval, musíte zmeniť aj jeho URL adresu. Pokiaľ bude URL adresa obrázku nevalidná, FAVI zablokuje jeho zobrazovanie.

Ako na FAVI zabrániť blokovaniu pri zobrazovaní produktových obrázkov:

  • obrázok nesmie obsahovať dodatočný text či grafiku (náčrtky, logá, vodoznaky)
  • na obrázku nesmie byť viac produktov ako je za predávanú cenu (napr. nie celé sady)
  • vyhľadané produkty nesmú byť v inom dekore alebo v inej veľkosti či farbe, než je uvedené

Pri hlavných produktových obrázkoch je najlepšie, aby obsahovali samostatný produkt na bielom pozadí. Okrem hlavného obrázku sa na detail produktu načíta až 20 ďalších fotografií - to vám dáva možnosť predstaviť produkt čo najlepšie pomocou väčšieho množstva obrázkov.

Ako na FAVI zasielať alternatívne obrázky:

Pripravte obrazovú reklamu aj obchodné podmienky vášho či klientskeho e‑shopu podľa aktuálnych požiadaviek FAVI. Predávate aj na Facebooku a hľadáte správny nástroj, s ktorým dokážete automatizovane nastaviť produktové obrázky pre váš e‑shop? Pre užívateľov Mergada máme perfektné riešenie v podobe nadupané aplikácie Feed Image Editor.
 

Mohlo by vás zaujímať:

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.