Na začiatku každého mesiaca prebieha v Mergade fakturácia za spravované e‑shopy. Mnohokrát nám však prichádzajú opakujúce sa dotazy spojené s vystavenými faktúrami, ich nastavením či zmenou údajov. Druhý diel série článkov zameraných na frekventované otázky v Mergade sa bude zaoberať preto fakturáciou.
Na začiatku každého mesiaca prebieha v Mergade fakturácia za spravované e‑shopy. Mnohokrát nám však prichádzajú opakujúce sa dotazy spojené s vystavenými faktúrami, ich nastavením či zmenou údajov. Druhý diel série článkov zameraných na frekventované otázky v Mergade sa bude zaoberať preto fakturáciou.
-
V Mergade rozlišujeme viaceré role, a aj keď na správe e‑shopu spolupracuje viacero ľudí, faktúry chodia iba používateľovi, ktorý má úlohu tzv. vlastníka.
Detaily ohľadom nastavovanie fakturácie uvádzame v tomto videu.
-
V časti Nastavenie užívateľov stačí zmeniť úlohu vlastníka na iného užívateľa. Následne mu začnú chodiť faktúry a pôvodnému vlastníkovi chodiť prestanú. Prvotný vlastník zostane pripojený k e‑shopu v Mergade aj naďalej. Zmení sa mu však oprávnenie na typ Zápis a môže tak vykonávať všetky úpravy feedov vrátane zmazania celého obsahu. Tento stav trvá dovtedy, dokiaľ mu nový vlastník nezruší prístup alebo si ho sám neodoberie.
MERGADO TIP:
Skontrolujte si, kto všetko má k vášmu e‑shopu v Mergadu prístup a zrušte prípadné staré kontakty.
-
Faktúry chodia na email používateľa s rolou vlastníka. Buď na jeho kontaktný email (zapísaný tu: https://accounts.mergado.com/settings/) alebo ak si vyplní fakturačný email (či viaceré emaily) na stránce: https://accounts.mergado.com/settings2.
-
Áno, faktúry dohľadáte a stiahnete aj priamo v Mergade na stránke https://app.mergado.com/user/invoices/ (stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený). Faktúry však uvidí len užívateľ s rolou vlastníka.
-
V nastavení fakturačných údajov v dolnej časti stránky: https://accounts.mergado.com/settings2/.
Prípadná zmena sa prejaví u novo vystavených faktúr. Pokiaľ potrebujete zmeniť fakturačné údaje na už vystavenej zálohovej faktúre (PROFORM), napíšte nám na našu technickú podporu.
-
Ak ste našimi existujúcimi zákazníkmi, máte na výber z niekoľkých možností, ako hradiť MERGADO — kartou, bankovým prevodom na účet alebo prostredníctvom platobných brán GoPay a Stripe. V regiónoch mimo Česko republiku a Slovensko neponúkame platbu bankovým prevodom.
Noví zákazníci využijú možnosť platby inkasom.
-
Nezobrazuje, iba ak by bolo vyplnené namiesto názvu firmy na stránke s fakturačnými údajmi stránka je dostupná, ak je používateľ prihlásený).
-
Vzhľadom na technickú náväznosť je aplikácia fakturovaná v súlade so zvolenou frekvenciou fakturácie v Mergado Editore. Nie je možné zvoliť pre jednotlivé služby rôzne frekvencie fakturácie.
Ďalšie prípadné dotazy
-
Pozrite bod vyššie: “Kde je možné nastaviť obdobie, na aké mi bude chodiť faktúra za Mergado?”
-
Pozrite bod vyššie: “Na aký email chodia faktúry za Mergado?”
-
Pozrite bod vyššie: “Kde si môžem upraviť fakturačné údaje?”
-
Pozrite bod vyššie: “Možno nájsť faktúry aj priamo v Mergade?” alebo prípadne napíšte na našu technickú podporu.
Dúfame, že ste si ujasnili všetko, čo potrebujete vedieť o fakturácii a jej nastavení. Ak sme nejaký dotaz nespomenuli, kontaktujte nás na podpore. Tretí diel Mergado FAQu vás prevedie najrozšírenejšími otázkami ohľadom platieb v Mergade.
Mohlo by vás zaujímať:
Petra Marková
Slovenský trh a ľubozvučnú slovenčinu má v Mergade na starosti content špecialistka Petra. Textuje, bloguje, prekladá a s vášňou tvorí obsah na sociálne siete. A keď práve nehľadá tie správne slová, venuje svoj čas bytovej džungli, pečeniu, kaviarňam alebo cestovaniu.