Až donedávna sme faktúry odosielali na e‑mail vlastníka e‑shopu. Po novom ale je možné pridať k svojmu účtu tiež fakturačný e‑mail, čo môže dávať zmysel napríklad v prípade, kedy všetky faktúry zasielate rovno účtovníčke a je zbytočné ich preposielať cez niekoľko ľudí v rámci celej firmy.
V praxi to teda funguje tak, že faktúry za e‑shop odchádza na e‑mail, ktorý vlastník uviedol pri registrácii ako fakturačnú. Pokiaľ taký e‑mail v databáze nemáme, odíde faktúra automaticky na e‑mail spojený s vlastníkom e‑shopu.
Ako správny e‑mail nastaviť? Pokiaľ ste fakturačný e‑mail neuviedli pri registrácii, môžete ho ľahko doplniť po kliknutí na odkaz Nastavenie alebo rovno na tomto odkaze.
Skontrolujte, kam odchádzajú faktúry vám a nastavte si správne fakturačný e‑mail! Pri tej príležitosti môžete vyplniť aj avatar svojho e‑shopu.