V pätnástych Ecommerce tipoch sa budeme ďalej venovať obsahovému marketingu. Tentokrát vám Martin Čtvrtníček poradí, ako nájsť copywritera pre váš blog či magazín. Na akých miestach copywriterov hľadať? Podľa čoho vyberať toho najideálnejšieho? Na čo si dať pozor pri zadávaní ponuky? Prejdite si s Martinom detailne všetky tieto kroky a zistite, čo všetko urobiť, aby ste našli ideálneho copy borca, ktorý svojím obsahom pozdvihne váš produkt či službu.
V pätnástych Ecommerce tipoch sa budeme ďalej venovať obsahovému marketingu. Tentokrát vám Martin Čtvrtníček poradí, ako nájsť copywritera pre váš blog či magazín.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:01 Úvod
- 00:51 Hľadáte copywritera pre všeobecný odbor?
- 01:31 Hľadáte copywritera pre technickú tému?
- 01:59 Čím si pomôcť, aby boli články technických odborníkov čo najlepšie?
- 02:55 Ako je to pri zadávaní copy práce s legislatívou?
- 03:27 Čo musí obsahovať zadanie copy zákazky?
- 04:21 Podľa akých kritérií vyberať copywritera?
- 04:57 Ako vám pomôže testovacie zadanie?
- 05:47 Na čo sa môžete tešiť nabudúce?
Audiozáznam videa si pustite na našom podcaste MergadoToGo.
Mohlo by vás zaujímať:
Lukáš Horák
Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.