Fakty v číslach
- do akcie sa zapojilo 422 e‑shopov
- celkový obrat zapojených obchodov je 1 803 604€, čo je o 4% viac ako vlani
- počet celkovo vytvorených objednávok sa zastavil na čísle 23 485, čo predstavuje medziročný nárast o 35%
- priemerná objednávka dosiahla hodnotu 78€
- celkovo zákazníci na doprave ušetrili 88 304€, čo je približne o 23 tisíc eur viac ako minulý rok
Čo sa kupovalo najviac
Myslím, že očakávateľne, sa najviac predávala elektronika (31%) a biela technika (23%), za ňou nasledovalo vybavenie pre dom a záhradu s 9%, šport, kozmetika a zdravie, oblečenie a móda dosiahli zhodne 7% podiel. Zaujímavosťou je, že vlani sa najviac predávalo v kategórii dom a záhrada a elektronika bola až na druhom mieste. A taktiež to, že celkovým počtom objednávok tento deň dosiahol až úrovne najsilnejších dní vianočného obdobia.
Záver
Deň dopravy zdarma prebehol na Slovensku po druhý krát a zo štatistík jasne vyplýva, že výsledkami predčil ročník minulý. To je ďalší zo signálov, že dlhodobý rast významu Heureky, pre slovenskú e‑commerce, zatiaľ pokračuje.