Deň dopravy zdarma 2015 prebehne od 18. novembra — čo by o ňom mali vedieť e‑shopy

Pan Mergado
8. 11. 2015
1 minúta čítania

Za necelé dva týždne prebehne štvrtý ročník akcie Deň dopravy zdarma. Poďme si teda zrekapitulovať základné náležitosti.

Čo je Deň dopravy zdarma

Marketingová aktivita, ktorú organizuje cenový porovnávač Heureka. Podstata tkvie v tom, že niektoré e‑shopy, ktoré inzerujú na Heureke, ponúknu na určený čas dopravu zadarmo pri cene objednávky vyššej, ako 15 EUR. Heureka celú akciu jednak zorganizuje, jednak mediálne propaguje tak, že dôjde k veľkému záujmu nakupujúcich zákazníkov.

Dôležité informácie v skratke

  • Aké eshopy sa môžu zúčastniť: inzerenti Heureky s certifikátom Overené zákazníkmi
  • Čo musia e‑shopy zabezpečiť: aspoň jeden druh dopravy tovaru zdarma, pri cene objednávky vyššej ako 15 EUR, odberné miesta sa nepočítajú
  • Termín v roku 2015: od 18. novembra 2015, 12:00 do 19. novembra 2015, 12:00
  • Ako sa do akcie prihlásiť: v administrácii Heureky
  • Informačný web: Dendopravyzdarma.sk
  • Partner akcie: tento rok je Deň dopravy zdarma spojený s akčnou ponukou prepravcu DPD
  • Tento rok sľubuje Heureka mimoriadne silnú propagáciu v médiách

Aké bývajú výsledky Dňa dopravy zdarma

U každého e‑shopu je to trochu iné. Súhrnne možno ale povedať, že na jednej strane je objednávok viac, jednak užívatelia často robia objednávky nižšej hodnoty. V dôsledku toho e‑shopy často výrazne vyťažia svoju logistiku a cena dopravy, ktorú uhradia za zákazníkov, im odhryzne podstatnú časť marže. Pre posúdenie prínosu je podstatné zvážiť, či takto získaných zákazníkov dokáže e‑shop rozobchodovať opakovane. Ak áno, môžu byť kontakty z Dňa dopravy zdarma veľmi cenné.

Pan Mergado

Pán Mergado bol najtvrdším pracovníkom v našom tíme. Pracoval vo dne v noci, aby udržal údaje elektronického obchodu v najlepšom poriadku a poskytoval hodnotu. Písal návody, správy a vlastné názory tu na blogu. No áno, bol to virtuálny charakter, ale mali sme ho radi. Naozaj.