Fashion porovnávač GLAMI v roku 2018 opäť posunul svoje služby ďalej . Rozšíril pole pôsobenia do ďalších štátov, spustil rozsiahlu televíznu kampaň, e‑shopom pomohol k nákupom v hodnote presahujúce 2 miliardy. Čo je tento rok pred ním? Aké novinky pre svojich užívateľov chystá? To sa dozviete v riadkoch nižšie.
Aké novinky GLAMI chystá
Zmena spôsobu účtovania preklikov
15.3. GLAMI zavádza nový cenník. Ten upravuje spôsob účtovania preklikov, ktorý prechádza z fixne stanovených minimálnych na dynamické ceny. Dynamické ceny sa budú meniť automaticky podľa situácie na trhu, biddingu ostatných e‑shopov a cenovej úrovne produktov. To ovplyvní zníženie minimálnych cien v kategóriách. Kampane užívateľov GLAMI tak vďaka tomu docielia priaznivejšie PNO.
GLAMI reviews program
Pomocou tejto služby e‑shopári zistia, ktoré produkty, značky a e‑shopy ľudia radi odporúčajú. TO im pomôže sa lepšie zamerať na to, aby zákazníkom poskytli čo najviac dôvodov pre uskutočnenie nákupov.
Udržateľnosť a lokálna móda
Prieskum Fashion (Re)search, ktorý GLAMI vydalo minulý rok, ukazuje mimo iné na fakt, že udržateľnosť a lokálna móda boli jedny z hlavných faktorov, ktoré minulý rok ovplyvnili módu v ČR. Vďaka tomu sa GLAMI rozhodlo klásť väčší dôraz na to, ako módne značky pristupujú k ochrane životného prostredia a ako zodpovedne vyrábajú módu. Táto iniciatíva má za cieľ uľahčiť zákazníkom cestu k lokálnym designérom a viac tak podporovať značky, ktoré sú zodpovednejšie v prístupe k našej planéte.