V polke apríla odložíme copywriterské príručky. A budeme sa opäť baviť. Dvere Nekavárny sa potretie otvoria nášmu Copy na stojáka a na jej zásoby kávy sa opäť vrhnú poznatkov chtiví autori marketingových textov. Je to tak, 19.4. sa zas o niečo hlbšie ponoríme do sveta iskrivého písania. Tentokrát so zakladateľom Obsahovej agentúry, Martinim Brablecom.
Vzdelávanie copywritera: od opusteného stolu k smečke
„Mám pocit, že stagnujem.“ „Myslím, že mi to nič nové nedáva.“ Vôbec neviem, kde a ako s týmto začať.“ Asi každého, kto otvorí obsah, niečo podobné neraz napadlo. K prekonaniu takýchto situácií a posunu ďalej často vedie kľukatá a bolestná cesta. Tú si ale môžeme aspoň z časti ušetriť. Martin vám predstaví zásady funkčného vzdelávania a posunu copywritera, vďaka ktorým dokážete rýchlejšie ovládnuť zásady remesla, predísť vyhoreniu a skokovo sa zlepšovať.