Vedľa základného nastavenia musí e‑shop venovať pozornosť aj jeho viditeľnosti medzi ďalšími značkami. Zvoľte si preto vhodný reklamný systém už pri jeho vytváraní. Spolu s dôkladne nastavenou analytikou tak zaujmete potenciálnych nakupujúcich lepšie ako cudzie e‑shopy. Prejdite si naše tipy a zaistite si bezchybné spustenie e‑shopu.
Zjednodušte nastavenie e‑shopu s Mergado Packom
Tretí diel minisérie zameranej na platformu WooCommerce vám prináša prehľad významných úkonov, bez ktorých sa kvalitná inzercie nezaobíde.
1. Analytika
Najčastejším nástrojom na meranie trafficu stránky je Google Analytics — zobrazuje hlavne základné údaje o návštevnosti či toku dát. V prípade e‑shopu však potrebujete analyzovať detailnejšie informácie. Aké kategórie zákazníci najčastejšie navštevujú? Ktorý sortiment ich zaujíma najviac?
Pre efektívnejšiu analytiku na internetovom obchode musíte preto sledovať Udalosti elektronického obchodu. Na ich nastavenie využite šikovné pluginy, ktoré sú s najpoužívanejšími WordPress šablónami a pluginom WooCommerce plne kompatibilné.
2. Reklamné systémy
Buďte vašim zákazníkom na očiach a objavte všetky výhody reklamných systémov. Ak cielite na porovnávače ako Heureka či GLAMI, využite pri napojení bezplatný modul Mergado Pack. Na živej adrese máte vystavený neustále produktový feed, ktorý po nahratí do Mergada pretvoríte na feed pre zvolený porovnávač tovaru.
Väčšina reklamných systémov obsahuje navyše podporné služby, ktoré si vďaka Mergado Packom prepojíte na pár jednoduchých krokov.
- Heureka disponuje možnosťou sledovať konverzie, získať odznak Overené zákazníkmi a takisto aj dostupnostným feedom, ktorý Packy navyše šikovne vygenerujú.
- GLAMI sleduje pomocou funkcie GLAMI PiXel traffic stránky, konverzie, zlepšuje pozície priamo na porovnávači a cez projekt GLAMI TOP zbiera spätnú väzbu na značky či samotný nákup.
- Google Ads umožňuje efektívne sledovať konverzie.
- V systéme Seznamu si pre Zboží.cz a Sklik nastavíte pomocou Packov účinný remarketing a sledovanie konverzií.
- Facebook spolu s funkciou Facebook pixel ponúka tvorbu dynamickej reklamy.
Pri reklamných systémoch si však dajte pozor na ich platbu. Cena reklamy sa účtuje bez DPH a takisto aj Mergado Pack odosiela dáta objednávok napr. pri meraní konverzií bez DPH, bez ceny za dopravu a platbu. Dosiahnete tak presnejšieho výpočtu ROI.